PlayStation napędzane ludzkim sercem? Nietypowa reklama Sony na walentynki

Plus: reakcje internautów.

W ramach zbliżających się walentynek, Sony przygotowało nowy materiał promocyjny konsoli PlayStation 4. Film sugeruje - oczywiście metaforycznie - że źródłem mocy konsoli są serca graczy.

W pierwszych scenach podążamy za grupą komandosów, którzy włamują się do placówki Sony. Gdy drzwi serwerowni ulegają pod naporem łomu, widzimy pomieszczenie z dziesiątkami konsol podłączonych do ludzkich, bijących serc.

Zbliżenie na organ i pomysł na materiał wywołały mieszane uczucia wśród graczy, choć większość użytkowników zareagowała entuzjastycznie. Niektórzy wspomnieli równie nietypowe spoty promocyjne PS2 i PS3.

„Nie chce być obraźliwy, ale ta reklama ewidentnie wam nie wyszła” - napisał jeden z polskich internautów. „Przeraża mnie ta reklama bardziej niż Death Stranding” - stwierdził inny.

„Myślałem, że zaraz pokaże się jakaś mała dziewczynka i powie: »Wszyscy tu zginiecie«” - głosi z kolei komentarz na głównym kanale PlayStation.

Na koniec warto przypomnieć kilka materiałów promujących PlayStation 3. W pamięci graczy zapisała się szczególnie wersja z lalką.

Następnie: Nowe Prince of Persia zapowiedziane - to "escape room" w VR

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami