Dragon Ball Z Kakarot - Nadchodzi terror androidów (2): prawo jazdy Son Goku, otwarcie sali treningowej

Trwają przygotowania do śmiertelnej rozgrywki.

Bohaterowie Ziemi szykują się do wielkiego starcia, przed którym ostrzegł ich Trunks. W drugim odcinku trzeciego rozdziału Dragon Ball Z: Kakarot czekają nas solidny rozwój postaci oparty o intensywne treningi. W kolejnych częściach rozdziały może zbraknąć okazji na przygotowania.

W trakcie tego odcinka odblokujemy dwie nowe mechaniki. Pierwszą są Badania i Rozwój nad własnymi pojazdami. Druga dotyczy otwarcia Sali ćwiczeń, w której możemy trenować umiejętności mistrzowskie. Przed zakończeniem tego etapu rozgrywki powinniśmy wykorzystać wszystkie możliwości ulepszenia postaci.

Dostaniemy też dostęp do magicznych fasolek. Te niezwykle użyteczne przedmioty regeneracyjne będziemy otrzymywać za darmo od Karina.

Misja: Za przyszłość

Na początku rozdziału kierujemy się do Domu Son Goku. Rozpocznie się dialog z Chichi. W międzyczasie dostaniemy wezwanie od Wszechmogącego. Włączamy mapę i korzystając z szybkiej podróży, udajemy się na Obszar Boskiego Pałacu (1).

467

Na miejscu rozmawiamy z Wszechmogącym (2). W trakcie dialogu zostaniemy zaczepieni przez Żarłomira, który poprosi nas o pomoc z uprawą czarodziejskich fasolek. Do zaliczenia zadania będziemy potrzebować wody szałwiowej i nawozu szybkiego wzrostu. Zeskakujemy z wieży lub używamy szybkiej podróży, by przenieść się do Świętej Ziemi Karin

468

Gdy będziemy na miejscu, włączamy mapę obszaru. Zobaczymy na niej trzy strefy. Lecimy na południe do pierwszej (3). Szukamy skały z wyłomem w kształcie przejścia. Gdy się do niej zbliżymy, zacznie się dialog, po którym nastąpi walka.

469

Naszym wrogiem jest samotny Kyukonman na 37 poziomie. Jest dosyć agresywny i sprawnie operuje różnymi technikami, ale ma tylko jeden pasek życia. Korzystając z naszych ataków specjalnych dążymy do jak najszybszego zakończenia starcia. Po walce otrzymujemy Nawóz boskiego wzrostu.

Teraz lecimy na północ do drugiej strefy (4). Na brzegu jeziora, zaraz obok Byczego Lucyfera znajdziemy Wodę szałwiową. Gdy tylko ją podniesiemy, zostaniemy przeniesieni na Szczyt Wieży Karin. W trakcie rozmowy otrzymamy znak duszy Karina.

470

Od tego momentu możemy odwiedzać Karina, by odbierać od niego za darmo czarodziejskie fasolki, które w walce mogą nas wyleczyć całkowicie niezależnie od maksymalnego poziomu punktów zdrowia. Od razu rozmawiamy z Karinem, by odebrać pierwszą fasolkę.

Kolejnym celem jest Bagno Blake (5) na Obszarze Równin Centralnych. Przemieszczamy się tam za pomocą szybkiej podróży. Na miejscu kierujemy się na skały w południowo-wschodniej części mapy.

471

Szukamy Son Gohana oraz Piccolo, którzy stoją obok wysokiej skały (6).

472

Po krótkiej rozmowie rozpocznie się walka.

Naszymi przeciwnikami są Piccolo na 35 poziomie oraz Son Gohan na 36 poziomie doświadczenia. Często atakują jednocześnie (7), zadając wysokie obrażenia i zmuszając nas do przejścia do defensywy.

473

Kluczem do szybkiego zakończenia tej potyczki jest wykańczanie rywali jednego po drugim. Gdy na polu bitwy zostaje tylko jeden, jest o wiele łatwiej.

Po walce przejmujemy kontrolę nad Vegetą.

Misja: Frustracja Vegety

Znajdujemy się na terenie budynku Capsule Corporation w Metropolis. Wchodzimy do Sali z fontanną i rozmawiamy ze stojącym obok niej Doktorem Briefem (8).

474

Dowiadujmy się, że prace nad salą ćwiczeń są na ukończeniu, ale musimy dostarczyć jeszcze trzy przedmioty: Kryształ Grawitacyjny, Ołów wymiarowy oraz Żelazną rzeżuchę. Ruszamy na poszukiwania.

Wszystkie materiały znajdziemy na Obszarze Zachodnim. Gdy włączymy mapę, zobaczymy oznaczenia trzech stref, w których mamy ich szukać. Opuszczamy budynek Capsule Corporation.

475

Lecimy do pierwszej strefy (9), znajdującej się na zachód od miasta. Musimy zanurkować. Na leżącej na dnie płaskiej skale znajdziemy Ołów wymiarowy (12).

476

Teraz kierujemy się do drugiej strefy (10), czyli tej wysuniętej najbardziej na zachód. Pod drzewami rosnącymi na wzniesieniach znajdziemy Żelazną rzeżuchę (13).

477

Ruszamy na północ do ostatniej strefy (11). Kryształ grawitacyjny (14) leży przy pionowej ścianie skalnej. Gdy go podniesiemy, rozpocznie się rozmowa z kilkoma kosmitami. Po niej czeka nas walka.

478

Naszymi przeciwnikami jest grupa żołnierzy armii Frizera, a konkretnie dwóch Partyzantów na 31 poziomie, Kapral na 34 poziomie doświadczenia oraz drony pomocnicze. Po walce wracamy do Doktora Briefa.

Po rozmowie z Briefem czeka nas pierwsza walka w sali ćwiczeń. Gramy jako Vegeta. Naszym przeciwnikiem jest również Vegeta. Wróg ma 35 poziom.

Niektóre ataki przeciwnika są szczególnie trudne do uniknięcia, jeżeli znajdujemy się blisko niego. Warto podczas tego starcia zachować bezpieczny dystans i korzystać z superataków, takich jak Działo czosnkowe. Walczymy na obszarze pełnym skał. Możemy ich używać jako zasłon, których ataki rywala nie są w stanie przebić od razu.

Po walce czeka nas kilka dialogów. Gdy się skończą, przejmiemy kontrolę nad Son Goku.

Misja: Wariactwo z prawem jazdy

Do gry wracamy, siedząc za kółkiem poduszkowozu w trakcie egzaminu na prawo jazdy. Musimy jak najszybciej dojechać do mety, po drodze zaliczając punkty kontrolne (15) pojawiające się na trasie. Punkty są dodatkowo oznaczone na smoczym radarze (16). Nie możemy ich omijać.

479

Przejazd przez zieloną bramę powoduje przyspieszenie, dzięki czemu szybciej dojedziemy do kolejnego punktu. Warto trzymać się wyznaczonej trasy.

480

Poduszkowozem kierujemy za pomocą klawiszy W,S,A i D na klawiaturze lub lewym analogiem podczas gry na padzie. Prawy analog/myszka służą do poruszania kamerą. Autem ruszamy za pomocą RT/R2, a hamujemy LT/L2. Na PC jest to odpowiednio lewy i prawy klawisz myszki.

Po zaliczeniu zadania bierzemy udział w dialogach. W ich trakcie odblokujemy badania i rozwój własnych pojazdów, co będzie się odbywać u Bulmy.

Dowiedz się, jak zbudować samochód i robota kroczącego.

Misja: Wróg u bram

Tę misję rozpoczynamy jako Son Goku w jego domu. Wychodzimy na zewnątrz i przenosimy się do Żółwiej Chaty na Obszarze Wysp Południowo-Wschodnich. Na miejscu rozmawiamy z Lunch.

481

Po rozmowie ruszamy na Obszar Gór Południowo-Wschodnich. We wschodniej części regionu szukamy półki skalnej (19) przy wodospadzie.

482

Na niej znajdziemy Ten Shinhana. Rozmawiamy z nim. Po rozmowie czeka nas walka. W przeciwieństwie do nas przeciwnik dysponuje tylko kilkoma technikami, więc możemy szybko zakończyć walkę swoimi najlepszymi atakami.

Wracamy do Żółwiej Chaty i rozmawiamy z Lunch.

Misja: Sala treningowa zaprasza!

Po dialogach kierujemy Vegetą. Dowiadujemy się, że sala ćwiczeń została ukończona i możemy zacząć trening umiejętności mistrzowskich. Nie musimy tego robić od razu.

Niezależnie od tego, czy od razu przystąpiliśmy do treningu, czy go pominęliśmy, Doktor Brief (20) będzie miał dla nas zadanie. Znajduje się w tym samym pomieszczeniu co my, w budynku Capsule Corporation. Rozmawiamy z nim.

483

Teraz przejmujemy kontrolę nad Son Goku. Powinniśmy dobrze przygotować do czekających nas wyzwań, ulepszając wszystkie dostępne umiejętności. Koniecznie odwiedzamy nową salę ćwiczeń. Ruszamy do budynku Capsule Corporation w Metropolis. Wewnątrz idziemy korytarzem na prawo i wchodzimy do otwartego pomieszczenia. Rozmawiamy z Kobietą naukowcem.

484

Jeżeli posiadamy już wszystkie wzmocnienia, lecimy na Pustkowie Gizard. Na północ od centrum obszaru znajduje się skała, przy której stoi Piccolo (21). Podlatujemy do niego. Zaczyna się dialog i scenki filmowe kończące odcinek.

Następnie: Dragon Ball Z Kakarot - Nadchodzi terror androidów (3): walka z pierwszym androidem

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - Nadchodzi terror androidów (1): Mechafrizer i Trunks

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami