Dragon Ball Z Kakarot - Nadchodzi terror androidów (1): Mechafrizer i Trunks

Frizer powraca razem z całą rodzinką.

Pierwszy odcinek trzeciego rozdziału głównej opowieści Dragon Ball Z: Kakarot stanowi wprowadzenie do kolejnej wciągającej historii. Przed nami ciekawe zwroty akcji i dwie szybkie, ale wymagające potyczki.

Na mapie świata pojawią się nowe lokacje. Zabawę w tym odcinku zaczynamy na Ziemiach Kodaiho w Obszarze Centrum Kontynentu. Możemy też podróżować do Obszaru Pozaziemskiego, gdzie znajdziemy Planetę Króla Światów.

Przed walkami warto przejrzeć umiejętności i ulepszyć te, które są dostępne. Dotyczy to zwłaszcza Son Goku, do którego nie mieliśmy dostępu w trakcie przerywnika pomiędzy rozdziałami.

Na tej stronie:

Misja: Frizer kontratakuje

Na początku rozdziału, po przerywniku i dialogu wprowadzającym, gramy jako Son Gohan. Znajdujemy się w centrum nowego regionu Obszaru Centrum Kontynentu.

459

Aby przejść dalej musimy porozmawiać z Kuririnem (1), Vegetą (2) i Piccolo (3), a następnie znów z Vegetą.

Po dialogach rozpocznie się scenka filmowa, podczas której dowiadujemy się, że Frizer przeżył starcie na Namek i jest teraz cyborgiem.

Misja: Tajemniczy młodzieniec

Z Frizerem stoczymy walkę jako tajemniczy młodzieniec, który zjawia się w międzyczasie w okolicy.

Dowiedz się, jak pokonać Frizera.

460

Frizer nie zaskoczy nas żadnymi nowymi technikami, więc wystarczy, że będziemy trzymać się taktyki przyjętej podczas finałowych walk poprzedniego rozdziału. Musimy pamiętać o tym, że Kula śmierci (4) jest ekstremalnie trudna do uniknięcia.

Kiedy widzimy, że wróg szykuje się do tego ataku, używamy własnych specjalnych umiejętności (5). Jeżeli nam się uda, przerwiemy natarcie rywala.

Po walce przejmujemy kontrolę nad Son Gohanem. Udajemy się na północ (6) od naszej obecnej lokalizacji.

461

po krótkim dialogu znów sterujemy Son Gohanem.

Misja: Tożsamość młodzieńca

Teraz musimy nadążyć z tajemniczym młodzieńcem (7), który ruszył na południowy zachód krainy.

462

Znajdziemy go na łące (8). Rozmawiamy z nim. Rozpocznie się dialog i kolejna scenka.

463

Gdy scenka i dialogi się zakończą, będziemy kontrolować Son Goku, który dysponuje zdolnością przemiany w Super Saiyanina. Pierwszy raz od bitwy na Namek mamy dostęp do tego bohatera. Wchodzimy do menu postaci i ulepszamy wszystkie dostępne umiejętności.

Przed nami wyrównana walka, więc warto się przygotować. Jeżeli musimy, zaglądamy na poligon (9), gdzie możemy odblokować nowe techniki Goku.

464

Gdy jesteśmy gotowi, lecimy do tajemniczego młodzieńca, który czeka niedaleko krateru (10). Po rozmowie rozpoczyna się pojedynek. Rywal ma 37 poziom doświadczenia postaci.

465

W trakcie walki najlepiej zachowywać średni dystans. Przeciwnik dysponuje kilka groźnymi atakami o niewielkim zasięgu i używa ich dosyć często. Jeżeli nie musimy tracić czasu na unik, możemy go wykorzystać na własny superatak (11).

Od początku starcia mamy aktywną transformację Super Saiyanina. Tym razem zużywa energię ki, więc musimy dbać o odnawianie zasobów. Trzymanie się na odległość od przeciwnika jest bardzo pomocne także w tej kwestii.

466

Jeżeli chcemy szybko zakończyć walkę, aktywujemy falę. Fala w połączeniu z formą Super Saiyanina powoduje, że zadajemy ogromne obrażenia w zwarciu. Nasze ciosy są bardzo mocne i skutecznie uniemożliwiają wrogowi wyprowadzanie własnych.

Po walce czeka nas długi dialog, w trakcie którego otrzymamy znak duszy Trunksa.

Następnie: Dragon Ball Z Kakarot - Nadchodzi terror androidów (2): prawo jazdy Son Goku, otwarcie sali treningowej

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - Drugi przerywnik

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami