Warcraft 3 - bohaterowie: atrybuty, siła, zwinność, inteligencja

Poznaj główne cechy herosów.

Bohaterowie to specjalne jednostki, które mogą być tworzone w ołtarzach u każdej rasy. Każda ze stron konfliktu dysponuje czterema herosami, z których każdy charakteryzuje się niepowtarzalnymi cechami oraz zdolnościami specjalnymi. Więcej informacji na ten temat znajduje się w innym dziale poradnika, podobnie, jak opisy herosów ludzi, orków, nieumarłych oraz nocnych elfów.

Inną ważną cechą związaną z bohaterami są atrybuty, czyli specjalne cechy określające mocne i słabe strony poszczególnych herosów. Poniżej opisujemy poszczególne atrybuty oraz to, co się za nimi kryje w Warcraft 3: Reforged. Warto mieć na uwadze, że im więcej punktów danego atrybutu, tym lepsze statystyki, które się za nim kryją.

018

Siła (1) - opisuje maksymalny poziom punktów życia oraz szybkość ich regeneracji.1 punkt siły to:

  • 25 punktów życia
  • Szybsze odnawianie zdrowia

Zwinność (2) - wpływa na szybkość ataku oraz skuteczność pancerza. 1 punkt zwinności to:

  • Większa o 2% szybkość ataków
  • Co 3 poziomy zwiększa poziom pancerza o 1

Inteligencja (3) - decyduje o maksymalnym poziomie many oraz szybkości jej regeneracji. 1 punkt inteligencji to:

  • 15 punktów many
  • Szybsze odnawianie many
019

Należy przy tym zaznaczyć, że każdy z bohaterów posiada dominujący atrybut, określony przez ikonę w menu informacji na dole ekranu:

  • Siła - pięść (4)
  • Zwinność - noga (5)
  • Inteligencja - głowa (6)

Zdobycie jednego punktu atrybutu dominującego zapewnia jeden dodatkowy punkt do siły ataku. Bohaterowie zdobywają punkty doświadczenia i awansują na kolejne poziomy głównie poprzez rozprawianie się z jednostkami niezależnymi (maksymalnie do 5 poziomu doświadczenia) oraz przeciwnika.

Następnie: Warcraft 3 - poziom rozwoju bazy, tier

Spis treści: Warcraft 3: Reforged - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Warcraft 3 - potyczki z komputerem, zmiana rasy, edytor