Dragon Ball Z Kakarot - Saiyańska moc

Namawiamy Nappę na wspólny trening.

Korzystając ze smoczych kul w Dragon Ball Z: Kakarot możemy przywracać do życia zabitych w walce bossów. Po wykonaniu zlecanych przez nich zadań, które zazwyczaj polegają na walce z nimi, w ramach nagród otrzymujemy nowe znaki duszy.

Jednym z pierwszych wrogów, których możemy wskrzesić, jest Nappa. W trakcie walki ma 29 poziom doświadczenia i wykorzystuje techniki, które znamy z pierwszego rozdziału gry.

Jeżeli to starcie sprawia ci problem, sprawdź, jak pokonać Nappę.

Tę misję możemy wypełnić, grając Son Gohanem. Zobacz wszystkie zadania dodatkowe i ukryte misje Son Gohana.

  • Zleceniodawca: Nappa
  • Lokalizacja: Obszar Równin Centralnych
  • Dostępne od: Drugi przerywnik
  • Dostępne do: brak limitu czasu

Po zebraniu wszystkich smoczych kul i użyciu ich do przywrócenia życia Nappie kierujemy się do wschodniej krawędzi Obszaru Równin centralnych (1).

444

Na skarpie stoi skołowany Nappa (2). Podchodzimy do niego i rozpoczynamy dialog.

445

Przed nami walka. Nappa stosuje swoje klasyczne techniki, czyli głównie dużo ataków obszarowych. Najbezpieczniej walczyć z nim z bezpiecznej odległości (3). Jeżeli chcemy zakończyć bitwę szybko, używamy najmocniejszych ataków specjalnych przy każdej okazji.

446

Do walki musimy podejść jako Son Gohan, ale możemy wybrać dowolne postacie wspierające. Mogą to być Vegeta i Piccolo, którzy bardzo dobrze uzupełniają się w walce. Jeden pomaga nam w wydłużaniu kombinacji ciosów, a drugi chroni przed wrogimi natarciami z zaskoczenia.

Po walce odbieramy nagrody, w tym znak duszy Nappy

Następnie: Dragon Ball Z Kakarot - Siła to sprawiedliwość!

Spis treści: Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dragon Ball Z Kakarot - Próby Specjalnego Oddziału Mleckora

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami