Path of Exile - The Menagerie, polowania i bestie

Postać Einhara i Beastcrafting.

Podczas rozgrywki w Path of Exile, a ściślej w czasie wędrówki przez Riverways w akcie 2, gracz napotka myśliwego, Einhara. Rozpocznie to poboczne zadanie, w ramach którego polować należy na specjalne bestie, które są następnie chwytane i mogą być wykorzystane do tworzenia unikatowych przedmiotów.

Samego Einhara spotyka się potem w losowych miejscach, bądź w trakcie jego misji w ramach Atlasu. Każda misja dla Einhara wymaga, by schwytać od 3 do 5 unikatowych bestii, znajdujących się w obrębie danej lokacji. Bestie oznaczone są na mapie za pomocą specjalnej ikonki (1) .

114

Celem tych zadań jest po prostu zbicie punktów zdrowia przeciwnika do 0. Gdy to nastąpi, Einhar rozpocznie proces chwytania bestii, który zakończy się po upływie kilku sekund. Gdy gracz złapie wszystkie bestie w obrębie danej lokacji, Einhar zniknie.

Z postacią tą związana jest lokalizacja, The Menagerie. By dostać się do niej po raz pierwszy, należy odnaleźć Einhara w dowolnym mieście, rozpocząć rozmowę i wybrać opcję Visit Menagerie (2) . Następne wejścia do menażerii możliwe są przez punkty kontrolne i również poprzez rozmowę z Einharem.

115

Będąc w The Menagerie, warto zainteresować się mechaniką Beastcraftingu. Jest to rodzaj rzemiosła, do którego wykorzystuje się pojmane wcześniej bestie. Dzięki temu stworzyć można unikatowe przedmioty, których nie da się znaleźć w inny sposób. By rozpocząć cały proces, należy udać się w północno-zachodni kraniec lokacji i wejść w interakcję z Blood Altar (3) .

116

W nowo otwartym oknie wystarczy znaleźć receptę, którą jesteśmy w stanie stworzyć (4) , kliknąć na nią i następnie potwierdzić wybór przyciskiem Craft (5) . Do łatwiejszego przeglądania receptur, wykorzystać można filtrowanie (6) bądź ukryć wszystkie niedostępne receptury (7) .

117

Po aktywacji rzemiosła, na arenie pojawią się wszelkie stwory, które wchodziły w skład receptury. Trzeba je pokonać. Gdy wszystkie bestie zostaną zabite, walka dobiegnie końca - jeśli natomiast potwory zdołają zabić postać, cały proces zostanie przerwany, a potwory uwolnione, przez co trzeba będzie schwytać je ponownie, by znów podjąć próbę stworzenia przedmiotu.

Po walce wejść należy raz jeszcze w interakcję z ołtarzem. W otartym oknie, nad przyciskiem Craft (8) , znajdować będzie się stworzony przedmiot unikalny. Teraz wystarczy zebrać go do inwentarza, a cały proces rozpocząć od nowa - tak długo, jak posiadamy wymagane przedmioty.

118

Przedmioty tworzone w ramach Beascraftingu nie są może najwyższej jakości, jednak znaleźć można tutaj kilka użytecznych receptur, jak możliwość stworzenia unikatowej fiolki (Flask). Co więcej, poziom przedmiotów zależy od poziomu potworów w momencie ich schwytania - bardziej wartościowe przedmioty da się więc tworzyć dopiero w momencie odblokowania systemu Atlasu.

Następnie: Path of Exile - Delve, kopalnie w Akcie 4

Spis treści: Path of Exile - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Path of Exile - Temple of Atzoatl, Incursion

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami