Dragon Ball Z Kakarot - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, walka, ukryte misje i wszystkie aktywności.

Witamy w poradniku do Dragon Ball Z Kakarot. W naszym opracowaniu przygotowaliśmy szczegółowe wskazówki, związane z walką, rozwojem postaci, umiejętnościami, a także kompletny opis przejścia gry, wraz z ukrytymi misjami pobocznymi.

Najnowsza produkcja z serii Dragon Ball to rozbudowana fabularna gra akcji. Gra premiuje eksplorację świata, ponieważ stale podnosząc doświadczenie i wzmacniając umiejętności jesteśmy w stanie łatwiej radzić sobie z potężniejszymi wrogami.

Na początku zabawy w Dragon Ball Z Kakarot otrzymujemy dostęp jedynie do kilku podstawowych mechanik. Nowe odkrywamy stopniowo, a niektóre dopiero po przejściu pierwszego rozdziału. Wcielamy się też w różnych bohaterów, co świetnie umila rozgrywkę i pozwala lepiej wczuć się w opowiadaną historię.

Życzymy przyjemnej lektury i udanej zabawy w świecie smoczych kul!

Poradnik i opis przejścia Dragon Ball Z Kakarot

W tej sekcji znajdują się informacje objaśniające podstawy rozgrywki, ale też bardziej zaawansowane rozwiązania gry. Pamiętaj, że poznanie detali umożliwia łatwiejsze pokonywanie wrogów.

Walka, smocze kule i znaki duszy

Kwintesencją zabawy pozostaje walka - sprawdź nasze kluczowe wskazówki, a przy okazji poznaj również, jak zdobywać smocze kule oraz do czego służą znaki duszy.

Opis przejścia - wszystkie misje

Przygoda w Dragon Ball Z Kakarot podzielona jest na sagi, odpowiadające oryginalnemu anime. Każdy rozdział natomiast składa się z odcinków, w których odnajdujemy szereg głównych misji do wykonania.

Walka z bossami

Bossowie to kluczowi, potężni przeciwnicy, których napotykamy w trakcie całej przygody i poszczególnych misji. Jeśli masz problem z ich pokonaniem, zerknij na konkretną stronę naszego poradnika.

Wkrótce dalsza aktualizacja.

Zadania dodatkowe i ukryte misje

W tej sekcji poznajemy wszystkie poboczne zadania, które można odnaleźć w świecie Dragon Ball Z Kakarot. Są to zazwyczaj bardzo proste misje, ale często z cennymi nagrodami.

Son Goku:

Piccolo:

Son Gohan:

Vegeta:

Inne:

Wkrótce dalsza aktualizacja.

Dragon Ball Z Kakarot - porady na początek

- Poznaj podstawy. W pierwszej kolejności zaznajom się ze sterowaniem i opanuj system walki. Masz do dyspozycji szeroki wachlarz sztuk walki, ataków specjalnych, statusów, kombinacji i wiele innych.

- Zacznij właściwie. Dokładnie zapoznaj się z wszystkimi aspektami rozgrywki, do których masz dostęp. Ważne, aby korzystać ze wszystkich dostępnych metod rozwoju postaci od początku.

- Śpiesz się powoli. W głównym wątku fabularnym trafisz na coraz większe wyzwania. Pamiętaj o przygotowaniach przed każdą walką.

- Wszystko złoto co się świeci. Zbieraj każdą świecącą kulkę jaką zobaczysz. Kolor nie ma znaczenia. Wszystkie są potrzebne do rozwoju postaci.

- Jedz do bólu. Śmierć z przejedzenia w tym świecie nie istnieje. Za to nawet nieugotowane warzywa na stałe podnoszą statystyki całej drużyny. Jedz zawsze i wszędzie.

- Najadaj się przed kluczowymi walkami. Sowity posiłek podnosi na niedługi czas wybrane statystyki drużyny nawet o kilkadziesiąt procent.

- Gdy walczysz, zawsze wygrywaj. Jeżeli czujesz, że przegrywasz, uciekaj. Przed walkami z bossami, w trakcie których nie można dać nogi, zawsze zapisuj stan gry.

- Szukaj słabego ogniwa. Podczas starć z grupami wrogów wyszukuj tych najsłabszych. Pozbywaj się ich w pierwszej kolejności. W przypadku bossów poznaj ich słabości, zanim rzucisz się w wir walki.

- Odwiedzaj poligony. Podczas treningu w tych miejscach możesz odblokować techniki niedostępne w żaden inny sposób. Za odbywające się tam mentalne walki zapłacisz medalami D.

- Odwiedzaj Boskiego Miszcza. Wizyty na Żółwiej Wyspie i rozmowy z Boskim Miszczem zapewniają dodatkowe nagrody za postępy w grze. Zaglądaj tam często.

- Korzystaj z przedmiotów. Niektóre przedmioty regeneracyjne mogą przywrócić wszystkie punkty życia bez względu na to, na którym poziomie jesteś.

- Dragon Ball Z: Kakarot nie oferuje możliwości zmiany poziomu trudności.

Menu w grze

Podczas rozgrywki łatwo jest zapomnieć o tym, że większość funkcji dotyczących rozwoju postaci jest dostępnych z poziomu menu w grze. Mamy do niego dostęp tylko poza walką. Przypominamy, jak wygląda ekran menu i dokąd prowadzą poszczególne elementy.

403

1. Przedmioty - w tej części menu możemy używać przedmiotów i przypisywać je do skrótów.

2. Drużyna - pod tą pozycją ukrywają się opcje zarządzania zespołem, a także możliwości ulepszania i przypisywania umiejętności.

3. Postacie - pełna lista dostępnych postaci oraz opcje rozwijania umiejętności i przypisywania ich dla konkretnych bohaterów.

4. Opowieść - tutaj znajdziemy listę zadań, które już wykonaliśmy, a także tych, do których dopiero możemy podejść.

5. Społeczność - po kliknięciu tego elementu pojawią się kolejne dwie możliwości: tablice społeczności i znaki duszy. Pierwsza pozwala na przypisywanie znaków do konkretnych tablic. Druga zapewnia dostęp do podglądu wszystkich zebranych znaków duszy.

6. Smocze kule - w tym miejscu możemy zobaczyć, ile smoczych kul już zebraliśmy, a jeżeli mamy wszystkie, przywołać smoka i wybrać życzenia.

7. System - ustawienia i opcje systemu, w tym zapisywanie i wczytywanie gry.

8. Encyklopedia Z - wybranym przyciskiem z poziomu menu uzyskujemy dostęp do podglądu osiągnięć, nagród i odkrytych fragmentów świata gry oraz fabuły.

9. Waluta - w prawym górnym rogu ekranu widzimy ilość posiadanych pieniędzy oraz medali D.

10. Kule Z - poniżej stanu portfela wyświetlana jest liczba posiadanych kul Z we wszystkich dostępnych kolorach.