Bieżnia kontrolerem ruchu w Death Stranding - nietypowy projekt fana

Biegnij, Norman, biegnij!

Allen Pan, projektant różnych nietypowych wynalazków związanych z grami wideo, stworzył kontroler do Death Stranding z wykorzystaniem prawdziwej bieżni.

By wprawić bohatera w ruch, należy więc zacząć chodzić. Co więcej, gra reaguje też na zmianę prędkości i postać zaczyna biec, gdy użytkownik przyspiesza.

Dla zainteresowanych, Pan przedstawia proces tworzenia całego mechanizmu w pierwszej części materiału - nie jest to tylko prezentacja wyniku prac i efektu końcowego.

Autor daje też wypróbować kontroler znajomym, więc możemy zobaczyć, że sterowanie w tym stylu wcale nie jest takie naturalne, jak mogłoby się wydawać w przypadku Death Stranding.

deasts
W Death Stranding chodzenie to podstawa

W ubiegłorocznym hicie studia Kojima Productions poruszanie się po wielkich mapach na piechotę to główny aspekt rozgrywki. Bohater jest kurierem, który w trudnych warunkach post-apokaliptycznego świata musi dostarczać ciężkie paczki.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami