Gra o zarażaniu ludzkości chorobami odnosi sukcesy w Chinach - po pojawieniu się koronawirusa

Plague Inc podbija AppStore.

W Chinach pojawił się nowy rodzaj koronawirusa, który zainfekował już około 600 osób i był przyczyną śmierci co najmniej kilkunastu - a jednocześnie przyczynił się do wzrostu popularności gry Plague Inc z 2012 roku.

Produkcja o rozprzestrzenianiu wirusów na całej Ziemi nagle znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu najczęściej kupowanych gier w chińskim AppStore.

To nie pierwszy tego typu przypadek. Poprzednio deweloperzy odnotowali nagły wzrost zainteresowania grą w 2014 roku, kiedy w Afryce miała miejsce epidemia Eboli.

- Ludzie są ciekawi i chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat zaraźliwych chorób. Plague Inc może tu się przydać, bo to dobra prezentacja tego, jak wirus może się rozprzestrzeniać - stwierdził wtedy jeden z twórców w rozmowie z Polygonem.

Plague Inc to połączenie gry strategicznej z symulacją. Tworzymy własny patogen, a następnie staramy się, by dotarł do każdego państwa. System rozprzestrzeniania się wirusów docenili nawet naukowcy i lekarze.

Źródło: Newsweek

Następnie: Dragon Ball Z: Kakarot - gra kontra serial. Porównanie najważniejszych scen

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami