Potwory z krzesła i koca - kulisy motion-capture do Monster Hunter World

Tak powstają scenki z bestiami.

Przedstawiciele Capcomu opublikowali podczas niedawnej transmisji na żywo materiał z fragmentami nagrań sesji motion-capture do Monster Hunter World. Co ciekawe, pokazano aktorów wcielających się w potwory.

Wideo udowadnia, że nawet profesjonaliści korzystają z improwizowanych narzędzi i wynalazków. By zaprojektować części stworów, producenci wykorzystują między innymi materace, koce czy owinięte dookoła drabiny kołdry. Z kolei do symulowania szarży bestii przydaje się krzesło na kółkach.

Przechwytywanie ruchów wykorzystywane jest głównie do tworzenia scenek przerywnikowych. Powyższy przykład to jedna ze scen z dodatku Iceborn.

Przy okazji warto też zaznaczyć, że Capcom zapowiedział „zrównanie” wszystkich wersji Monster Hunter World. Oznacza to, że od kwietnia pecetowa edycja będzie otrzymywała aktualizacje w tym samym czasie, co wersje konsolowe.

monster_hunter_world_iceborne_2020_roadmap_2560

Niektórzy gracze podejrzewają, że synchronizacja wszystkich platform może otworzyć szansę na wprowadzenie systemu cross-save, który umożliwiłby - przykładowo - kontynuować rozgrywkę w wersji PC po przeniesieniu zapisu z konsoli.

Następnie: Kwestia nadgodzin przy Cyberpunk 2077 skomentowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Deweloperów Gier

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami