CD Projekt Red nie obawia się wrześniowej premiery Cyberpunk 2077

Studio jest pewne nowego terminu.

Wczoraj CD Projekt Red opóźniło premierę Cyberpunk 2077 z kwietnia na wrzesień. Szefowie firmy zapewniają, że nie obawiają się wydania gry we wspomnianym terminie, choć to okres, w którym ukaże się wiele innych tytułów.

Uczestnicy telekonferencji z inwestorami zapytali Adama Kicińskiego i Michała Nowakowskiego - odpowiednio prezesa i członka zarządu grupy CD Projekt - czy spółka nie postrzega nowej daty za trudniejszej. Rozmówcy zwrócili uwagę, że wówczas pojawią się inne duże produkcje, w tym kolejna odsłona Call of Duty, a być może też następne projekty Ubisoftu.

cyber_rpg
Cyberpunk 2077 toczy się w futurystycznym Night City

- Uważamy, że dopracowany single-player RPG z interesującym scenariuszem znajdzie swoje miejsce na rynku niezależnie od daty premiery. Tak można określić nasze podejście - przekonuje Kiciński.

- Na rynku zawsze coś się dzieje niezależnie od pory roku. Cechą charakterystyczną rynku gier jest to, że żaden konkretny miesiąc nie może zostać uznany za „bezpieczniejszy” od innych z jakiejkolwiek przyczyny - wtóruje Nowakowski.

cyber_walka_bron
W grze nie zabraknie broni palnej

- Biorąc to pod uwagę, nie uważamy, że wrzesień jest „groźniejszy” niż kwiecień czy czerwiec - dodaje. Podkreślił jednocześnie, że deweloperzy są „pewni” wyznaczonego wczoraj terminu debiutu produkcji.

W trakcie telekonferencji poruszono również kwestię błędów, których konieczność usunięcia jest główną przyczyną przesunięcia premiery. Kiciński zapewnił, że żadna z trudności, na jakie natknęli się twórcy, nie jest poważna.

Zobacz: Cyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje

- To dość złożony produkt, więc owszem, mamy do czynienia z usterkami, ale nie chodzi tu o podstawowe mechanizmy gry; po prostu doszlifowanie tak złożonego produktu jest czasochłonnym zadaniem. Chodzi tu o liczbę otwartych spraw, nie o jakikolwiek fundamentalny problem - wyjaśnia.

Cyberpunk 2077 ukaże się 17 września na PC, PS4 i Xbox One.

Źródło: Telekonferencja CD Projektu

Następnie: PS5 z odrębnym trybem wydajności dla wstecznej kompatybilności - sugeruje patent Sony

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami