Darksiders Genesis - Działo Spustoszenia (boss)

Główny przeciwnik w rozdziale 8.

Działo Spustoszenia jest głównym przeciwnikiem, na którego trafisz pod koniec rozdziału 8 o nazwie Tama. W walce z przeciwnikiem spisze się dobrze zarówno Wojna, jak i Waśń, chociaż wydaje się, że prowadzenie starcia drugim z bohaterów jest nieco łatwiejsze.

b039

Ten boss jest dość nietypowy, ponieważ to ogromne, stojące na środku areny działo (1). Przeciwnik posiada możliwość obracania się oraz wypluwania ze swoich paszcz kwasu (2), który pokrywa wybrane fragmenty podłogi. Takie miejsca należy omijać lub nad nimi przeskakiwać.

b040

W trakcie wykonywania uników na arenie będą pojawiali się mniejsi rywale (3). Będą to głównie kwasowe pchły, które najlepiej razić atakami obszarowymi. Staraj się je w miarę szybko eliminować z dystans i nie wchodzić w zostawiane przez nie kwasowe ślady na ziemi. Pamiętaj też, że możesz je wykańczać, aby zdobywać między innymi zielone czaszki regenerujące zdrowie.

b041

Pomiędzy fazami unikania kwasu i mniejszych rywali, stale ostrzeliwuj działo, pozbawiając je w ten sposób wytrzymałości. Jeśli wypełnisz pasek przemiany, to możesz zmienić bohatera w mocniejszą wersję (4), aby jeszcze przyspieszyć walkę.

Następnie: Darksiders Genesis - Belial (boss)

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - Mammon (boss)