Darksiders Genesis - Spiekły Anioł (boss)

Główny wróg w rozdziale 4.

Podczas rozgrywki w Darksiders: Genesis natkniesz się nie tylko na zwykłych przeciwników, ale również mocniejszych rywali, w tym bossów. Jednym z nich jest Spiekły Anioł, który po raz pierwszy pojawia się w trakcie rozdziału czwartego.

b015

Jak zwykle w pierwszej kolejności staraj się wyeliminować mniejszych przeciwników. Z samym bossem możesz próbować walczyć na dystans Waśnią lub próbować stale go obchodzić i atakować z bliska Wojną. W obydwu przypadkach uważaj na ognisty podmuch (1), przed którym odskakuj na boki.

b016

Oprócz tego staraj się odskakiwać na boki przed machnięciami łapami (2) oraz szarżą, którą rywal wykonuje po kilku krokach rozbiegu.

b017

Z czasem na polu bitwy, oprócz mniejszych wrogów, zaczną pojawiać się również magowie (3), których staraj się eliminować w pierwszej kolejności. Pozostawaj przy tym cały czas w ruchu, żeby nie zostać trafionym przez bossa.

b018

Kiedy wskaźnik zdrowia rywala zacznie zbliżać się do zera może pojawić się nad nim znacznik wykończenia (4). Jeśli podejdziesz do rywala i wciśniesz odpowiedni klawisz, to szybko się z nim rozprawisz.

Następnie: Darksiders Genesis - Legion Oblężnik (boss)

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - Legion Bełtomiot (boss)