Darksiders Genesis - rozdział 5, Skarbiec Mammona: symbole, przełączniki, zagadki

Łamigłówki fabularne w piątym etapie.

Podobnie, jak w innych rozdział Darksiders Genesis, również w rozdziale piątym pojawiają się łamigłówki, które mogą utrudnić przejście przez główną linię kampanii fabularnej. Poniżej opisujemy te, mogące sprawić takie problemy.

z016

Po dotarciu do Kapliczki Próżności natkniesz się na zablokowaną kratę (1). Nad nią znajdziesz dwa symbole (2, 3). Odnajdź je i przy niebieskich przełącznikach (4, 5) i uderz w nie mieczem worpalnym. Spowoduje to podniesienie kraty i odblokowanie dźwigni.

Rzuć w nią wybuchową kulą, którą znajdziesz na dole lokacji. W ten sposób odblokujesz przejście do dalszej części skarbca.

z017

Jeśli w Kapliczce Próżności chcesz jeszcze odblokować kratę na dole (6), to uczynisz to identycznie, jak podniesienie powyższej kraty. Trzeba tylko rzucić mieczem w worpalnym w przełączniki przy dwóch symbolach (7, 8) znajdujących się nad zamkniętym przejściem.

Następnie: Darksiders Genesis - rozdział 7, Zgnilizna: jak zacząć, kryształowe klucze, rękawica wstrząsu, labirynt, zagadki

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - rozdział 4, Mroźna grota: latarnie, bomba pustki, zagadki