Darksiders Genesis - rozdział 4, Mroźna grota: latarnie, bomba pustki, zagadki

Łamigłówki do rozwiązania w czwartym etapie gry.

W czwartym rozdziale Darksiders: Genesis, podobnie, jak w poprzednich rozdziałach, podczas przechodzenia misji głównych trafimy na kilka łamigłówek, które mogą stanowić pewien problem. Poniżej przedstawiamy sposoby ich przejścia.

z011

Głównym celem pierwszej części rozdziału jest dotarcie do czterech miejsc z charakterystycznymi okręgami (1). W ich pobliżu znajdują się mniejsze misy z ogniem (2), który przy pomocy miecza worpalnego Wojny należy przenieść do dużych latarni (3). Czasami trzeba w tym celu przenieść ogień przez kilka mis.

Po podpaleniu wszystkich czterech latarni w lokacji startowej pojawi się portal w ziemi. Wejdź do niego, aby przejść do kolejnej części rozdziału.

Warto dodać, że podczas eksploracji natkniesz się między innymi na kwadraty z fioletowymi znakami oraz różowe skały. Aby móc coś z nimi zrobić będziesz musiał zdobyć specjalne zdolności (m.in. bombę pustki) w dalszej części gry i wrócić do tych lokacji.

Łamigłówki z bombami pustki

W dalszej części etapu dotrzesz na arenę, gdzie Waśń wejdzie w posiadanie nowej możliwości o nazwie bomba pustki.

z012

Dzięki niej możesz rzucać w kwadraty z fioletowymi znakami i tworzyć portale, przez które da się przejść lub przemieścić obiekty. Nową funkcję przetestujesz już po zdobyciu zdolności. Przełącz umiejętność na bombę pustki (4), po czym wyceluj nią w pierwszy znak (5). Następnie rzuć drugi ładunek (6) i wejdź do portalu, który powstanie. W ten sposób przejdziesz na drugą stronę przepaści.

z013

W kolejnej lokacji natkniesz się na drugą zagadkę. Zacznij od rzucenia bombą pustki na podwyższenie (7) z lewej. Następnie weź wybuchacz (8) i rzuć nim w portal (9) z lewej. Rozpędzony ładunek uderzy w ścianę (10), a kiedy ta się zawali będzie można przeskoczyć do przejścia z prawej.

z014

Po pokonaniu bossa (Spiekłego Anioła) wejdź na szczyt ściany z lewej. Udaj się w prawo i rzuć w wybrany punkt (11) bombą pustki.

z015

Zejdź na dół, przeskocz przez przepaść z prawej, a dotrzesz do zamkniętej bramy. Rzuć drugą bombę w punkt (12) z prawej. Teraz wróć Wojną na ścianę, na której byłeś niedawno i rzuć mieczem worpalnym tak, aby przeleciał przez misę z ogniem i trafił w portal. Po chwili wyleci przez drugi otwór i trafi w dźwignię (13), która otworzy przejście (14).

Następnie: Darksiders Genesis - rozdział 5, Skarbiec Mammona: symbole, przełączniki, zagadki

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - rozdział 3, Piekielny skarbiec: otworzenie bramy, belka z kolcami, zagadki