Darksiders Genesis - mapa, oznaczenia, znacznik bohatera

Jak znaleźć postać na mapie?

Podczas przechodzenia do kolejnych rozdziałów w Darksiders: Genesis będziesz otrzymywał dostęp do mapy danej lokacji. Warto z niej korzystać, jeśli chcesz szybko zorientować się w terenie lub odszukać różnego rodzaju sekrety.

024

Jakie są najważniejsze opcje związane z mapą? Po lewej stronie znajduje się spis (1) bieżących misji głównych i zadań dodatkowych. W środku jest główna część mapy (2), a z prawej strony znajduje się legenda (3), tłumacząca oznaczenia w sekcji środkowej.

Warto od razu zaznaczyć, że na mapie nie znajduje się znacznik bohatera. Skąd zatem wiedzieć, w jakim miejscu się znajdujemy? Oprócz ukształtowania terenu wskazówkę stanowi fakt, że fragment mapy, w którym przebywa postać, jest podświetlony (4).

025

Początkowo na mapach nie znajdziemy zbyt wielu oznaczeń, w tym sekretów. Aby ułatwić sobie ich odnajdywanie należy lokalizować specjalne mapy (5). Ich podnoszenie sprawi, że mapa danej lokacji zostanie w pełni odsłonięta, wraz ze znajdującymi się w niej sekretami.

Następnie: Darksiders Genesis - zadania główne i dodatkowe, odbieranie nagród

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - powrót do etapów, zmiana poziomu trudności