Halo: Reach - walka wręcz, miecz energetyczny

Kiedy używać.

Walka w zwarciu jest istotna w każdej części Halo, także w Halo: Reach. Tutaj wyjaśniamy, jak najlepiej stosować podstawowe metody walki wręcz, by wykorzystać je najbardziej efektywnie.

Przede wszystkim, trzeba wyzbyć się pewnych przyzwyczajeń z innych gier. W Halo nasza postać otoczona jest tarczą energetyczną, więc chowanie się za osłonami nie jest niezbędne - czasem opłacalna jest nawet szarża prosto na wroga.

Jeśli biegnąc (normalnym, domyślnym tempem, nie sprintem) w stronę przeciwnika oddamy w niego 3-4 strzały z karabinu i zlikwidujemy jego tarczę, możemy go wykończyć jednym ciosem pięścią.

wrecz2

Podczas starć często spotykamy też wrogów, którzy zostali już zranieni przez naszych towarzyszy. Możemy kogoś zaskoczyć. Zawsze można też użyć pistoletu. Kilka szybkich strzałów to też dobry sposób na zniszczenie tarczy.

O wiele bardziej zabójcze od pięści jest jednak coś innego - miecz energetyczny.

To broń, którą musimy znaleźć na mapie podczas meczu. Po wyposażeniu jej jesteśmy w stanie zabić praktycznie każdego przeciwnika w multiplayerze jednym ciosem.

wrecz

Każdy cios zmniejsza jednak poziom energii miecza, symbolizowany liczbą w rogu (1). Zwracaj więc uwagę na ten wskaźnik, by być przygotowanym na zmianę broni.

Jeśli widzisz wroga z mieczem, należy oczywiście spróbować się od niego oddalać, jednocześnie atakując bronią palną.

Następnie: Halo: Reach - Wymiana ognia

Spis treści: Halo: Reach - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Halo: Reach - jak szybko zdobywać poziomy i XP