Halo: Reach - jak szybko zdobywać poziomy i XP

Punkty doświadczenia.

Poziomy i punkty doświadczenia w Halo: Reach nie mają wielkiego znaczenia. Wszystkie bronie są odblokowane od początku, a nagrody to tylko przedmioty kosmetyczne.

Punkty XP są jednak potrzebne do awansowania i zdobywania poziomów sezonu. Nie ma konkretnego sposobu na błyskawiczne awansowanie, ale można skupić się na graniu w tryby, w których zdobywanie doświadczenia to proces nieco bardziej dynamiczny.

Jeśli chcecie w miarę szybko awansować, najlepiej dużo grać w tryb SWAT - to wariacja trybu Zabójca (Slayer). Wybierajcie więc właśnie ten tryb w wyszukiwarce gier lub zakładajcie własną grę SWAT i zapraszajcie innych.

swat

SWAT to rodzaj trybu Zabójca, w którym nie mamy tarczy, radaru ani zdolności pancerza. Właśnie przez to mecze trwają krócej, bo likwidowanie wrogów jest szybsze.

Oczywiście początkujący mogą mieć problem z wymagającą dużej precyzji i pewności rozgrywką, ale po paru godzinach treningu SWAT nie powinien sprawiać większego problemu.

Następnie: Halo: Reach - walka wręcz, miecz energetyczny

Spis treści: Halo: Reach - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Halo: Reach - pojazdy, gdzie są i jak z nich korzystać