Star Wars Jedi: Upadły Zakon - otwieranie skrzyń i przejść, hakowanie

Ulepszenie BD-1 dające nowe możliwości eksploracji.

Podczas rozgrywki w Star Wars Jedi: Fallen Order, już w początkowych lokacjach możesz natknąć się na zablokowane skrzynie lub przejścia. Jak poradzić sobie w takich przypadkach?

Niezbędne będzie kontynuowanie przygody i powrót do takich przedmiotów i przejść w późniejszym okresie rozgrywki. Aby otrzymać możliwość hakowania skrzyń oraz niektórych terminalów będziesz musiał ulepszyć robota BD-1.

lk01

Możliwość taka pojawi się w trzecim rozdziale gry, podczas którego powracasz na planetę Zeffo. Kiedy do tego dojdzie skieruj się do lokacji o nazwie Stary Monument. Skorzystaj ze zdobytej wcześniej mocy pchnięcia, aby zniszczyć kamienne przejście (1).

lk02

Wejdź do nowej lokacji i skieruj się w lewo. Wdrap się na podwyższenie, a zobaczysz przed sobą stół (2). Skorzystaj z niego, dzięki czemu droid BD-1 otrzyma nową możliwość (łącze komputerowe), dzięki któremu będzie od teraz mógł włamywać się do skrzyń i paneli.

lk03

Aby skorzystać z nowej funkcji wystarczy podejść do zamkniętej dotychczas skrzyni (3) i użyć funkcji hakowanie (4). Identycznie sprawa wygląda z panelami, otwierającymi niektóre przejścia.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - modyfikacje miecza, kolory ostrza

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - zapisywanie gry, punkty medytacji, rozwijanie bohatera