Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Ilum

Skrzynie, esencje zdrowia i mocy.

Ilum to lodowa planeta, do której docieramy w późniejszej części kampanii fabularnej w Star Wars Jedi: Fallen Order. Jest to dość liniowa lokacja, w której nie uświadczymy zbyt wielu przeciwników.

Podobnie, jak w innych lokacjach, również tutaj jest do znalezienia sporo skrzyń i sekretów. Należy przy tym pamiętać, że dostęp do sporej części z nich uzyskasz dopiero po odblokowaniu odpowiednich mocy i zdolności, które stają się dostępne wraz z postępami w kampanii.

Poniżej prezentujemy sekrety i skrzynie, które można odnaleźć na Ilum. Z lewej strony znajduje się nazwa sekretu, natomiast z prawej lokacja, gdzie się znajduje.

Esencja mocy, skrzynia - Strzaskane jezioro

q221

Udaj się na prawo od lądowiska, a po chwili dotrzesz do lokacji, gdzie w tle ujrzysz esencję mocy (1). Aby się do niej dostać przebiegnij po kilku ścianach z lewej (2).

q222

Wróć na główną ścieżkę i zacznij kierować się w stronę monumentu (3). Wejdź na jego szczyt, zniszcz sople z prawej, a odblokujesz drogę do skrzyni (4).

Skrzynie - Świątynia Jedi

q223

Po rozwiązaniu zagadki z kryształami dotrzesz do lokacji z punktem zapisu gry. Wyrusz wzdłuż tunelu, a dotrzesz do zbiornika wodnego. Zanurkuj i zwróć uwagę na skrzynię (1) z lewej.

Esencje zdrowia, skrzynie - Kryształowe jaskinie

q224

Po dotarciu do miejsca zapisu gry przejdź przez przejście (1) między dwoma posągami. Po dotarciu do lokacji z przeciwnikami skręć w lewo i przebij się przez stalagmity blokujące przejście.

q225

Rusz przed siebie i pokonaj dość długi tor przeszkód, który prowadzi do esencji zdrowia (2).

q226

Wróć do miejsca z punktem zapisu gry, ponownie udaj się do przejścia między dwoma posągami, ale skręć w prawo. Z lewej strony znajdziesz linę (3), po której wskocz na ścianę. Kontynuuj w ten sposób, aż dotrzesz do esencji zdrowia.

q227

W opisanym powyżej miejscu, gdzie korzystałeś z liny, tym razem udaj się w prawo. Trafisz na teren z przeciwnikami oraz skrzynią (4).

q228

W dalszej części lokacji dotrzesz do przejścia znajdującego się między zbiornikami wodnymi. Aby dostać się do skrzyni (5) należy zanurkować w tym z prawej strony.

Skrzynia - Imperialny przekop

q229

Na rozwidleniu przy punkcie zapisu gry. Skieruj się na ścianę z prawej (1) i kontynuuj, aż dotrzesz do lokacji ze skrzynią.

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Zeffo, cz. 2

Digital FoundryCzy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry

W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.

PS Plus: lipiec 2020 - pełna oferta

Aż trzy gry na 10-lecie usługi.