Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Zeffo, cz. 2

Skrzynie, esencje zdrowia i mocy, złote pojemniki ze stymem.

Zeffo to planeta, na którą trafiamy wraz z postępami w kampanii fabularnej w Star Wars Jedi: Fallen Order.

Podobnie, jak w innych lokacjach, również tutaj jest do znalezienia sporo skrzyń i sekretów. Należy przy tym pamiętać, że dostęp do sporej części z nich uzyskasz dopiero po odblokowaniu odpowiednich mocy i zdolności, które stają się dostępne wraz z postępami w kampanii.

Poniżej prezentujemy sekrety i skrzynie, które można odnaleźć na Zeffo. W pierwszej części opisaliśmy znajdźki do odnalezienia w następujących lokacjach:

  • Miejsce katastrofy
  • Wrak Venatora
  • Imperialne wykopaliska
  • Kwatera główna Imperium
  • Grobowiec Miktrulla
  • Złamane skrzydło

Skrzynie - Miejsce katastrofy

q187

W tej lokacji natkniesz się na kilka skrzyń oraz miejsc z esencjami zdrowia. Część z nich znajduje się na lądzie, a część pod wodą.

q188

Po wyjściu z jaskini skieruj się na wysepkę z lewej, gdzie znajduje się duży przeciwnik. Jedna skrzynia (1) będzie na podwyższeniu, a druga w narożniku pod wodą (2).

q189

Przepłyń na wysepkę znajdującą się na prawo od dwóch poprzednich skrzyń. Oprócz dwóch wrogich zwierząt znajdziesz tu skrzynię (3), a kolejna znajduje się pod wodą (4) z lewej.

q190

Z wyspeki skieruj się na kolejną, znajdującą się z prawej strony. Na wprost zobaczysz wielki wrak. Zanurkuj w jego pobliżu (5), a znajdziesz kolejną skrzynię. Wróć na ląd i udaj się do liny (6), po której wejdź do jaskini. Włam się do panelu, po czym przejdź do końca lokacji, zatrzymaj ostatni mechanizm i dostań się po nim do esencji zdrowia.

q191

W centralnej części lokacji znajdziesz kolejne sekrety - pierwsza skrzynia (7) jest pod wodą z lewej, a druga (8) z prawej strony pierścienia.

q192

Idąc po centralnym pierścieniu możesz w oddali zobaczyć punkt medytacyjny na skale. Zanurkuj w jej pobliżu (9), a znajdziesz kolejną skrzynię.

Skrzynie, Esencje mocy i zdrowia, Skrzynia ze stymem - Wrak Venatora

q193

Po dotarciu do tej lokacji trzeba będzie przejść ją całą, aby zdobyć wszystkie sekrety. Powyżej strzałką zaznaczoną pierwszy sekret w lokacji.

q194

Po wpłynięciu do lokacji omiń okrągłą platformę, przepłyń w prawo i dopłyń do przejścia (1), gdzie z lewej strony jest skrzynia.

q195

Po dotarciu na szczyt lokacji skorzystaj z liny, żeby dostać się na nadbudowę (2) przy wiatraku. Następnie użyj liny, żeby dostać się do esencji mocy (3). Aby dotrzeć do kolejnych sekretów użyj liny, żeby dostać się do przejścia (4).

q196

Przejdź przez całą lokację, pokonując kolejnych wrogów oraz sporą liczbę przeszkód. Na końcu, przy wyjściu z wraku, natkniesz się na trzy skrzynie (5).

q197

Po wyjściu z lokacji skręć w lewo i otwórz złotą skrzynię (6) ze stymem, a potem dostań się do ciała szturmowca, przy którym znajdziesz esencję zdrowia (7).

Skrzynia ze stymem - Imperialne wykopaliska

q198

W tej, stosunkowo sporej, lokacji znajdziesz tylko jeden sekret, a mianowicie złotą skrzynię.

q199

Aby do niej dotrzeć udaj się na platformę ze szturmowcami i skorzystaj z linki (1) prowadzącej w górę. Kiedy znajdziesz się na jej końcu zostaniesz wyrzucony do przodu - szybko zawróć w locie i upadnij na belkę (2). Przejdź w lewo, zniszcz pchnięciem ścianę i wejdź do lokacji ze złotą skrzynią.

Skrzynie - Kwatera główna Imperium

q200

Do tej lokacji docierasz po przejściu z miejsca o nazwie Stary Monument. Powyższa strzałka pokazuje miejsce pierwszego sekretu.

q201

Po wejściu do kwatery rusz przed siebie i skorzystaj z windy. Na górze skręć w lewo, zatrzymaj wentylator i przejdź przez niego. Kontynuuj podróż przed siebie, po drodze blokując kolejny wentylator. W ten sposób dotrzesz do miejsca ze skrzynią (1).

q202

Wróć na korytarze kwatery i skieruj się do przejścia prowadzącego na zewnątrz. Kontynuuj, aż do wejścia do Grobowca Miktrulla. Skrzynia (2) będzie na lewo od niego.

Skrzynie, Esencje mocy i zdrowia - Grobowiec Miktrulla

q203

Jest to lokacja, do której możesz dostać się specjalną windą z miejsca o nazwie Kwatera główna Imperium. Powyżej zaznaczono strzałką pierwszą skrzynię znajdowaną w lokacji.

q204

Po dotarciu do grobowca rusz w stronę sali z zagadką z małymi sferami. Zanim do niej wejdziesz skręć w lewo (1).

q205

Kontynuuj, aż dotrzesz do skrzyni (2) pilnowanej przez strażnika.

q206

Udaj się do lokacji z małymi sferami i wskocz na podwyższenie z prawej. Kontynuuj, aż dotrzesz do wnęki z prawej, gdzie znajduje się skrzynia (3).

q207

Odwróć się i po lewej stronie zlokalizuj przejście (4), z którego kapie woda.

q208

W nowej lokacji pociągnij kabel (5) i umieść go we wtyczce. Po uniesieniu drzwi wejdź do nowej lokacji, a esencję mocy (6) zobaczysz na podwyższeniu. Aby się do niej dostać wejdź po pnączach z prawej na górę, a potem po gałęzi dojdź do sekretu.

q209

W części grobowca, gdzie przyciągasz i oddalasz od siebie wielkie, kamienne płyty. W miejscu, gdzie musisz spowolnić jedną z nich, aby dostać się dalej. Zanim to uczynisz odwróć się i użyj pchnięcia na wybuchowej roślinie, żeby posłać ją w stronę ściany blokującej esencję zdrowia (7).

q210

Po przejściu przez fragment z kamiennymi płytami dotrzesz na pomost. Spójrz na lewo, a zobaczysz pnącza roślin (8). Spal je sferą z prawej, przejdź dalej i skręć w lewo, a dotrzesz do odkrytej w ten sposób skrzyni.

q211

Po powrocie do korytarza z punktem zapisu gry i strażnikiem zlokalizuj ścianę, po której wejdź na górę. Dotrzesz do zniszczonego mostu. Udaj się na drugą stronę korzystając z dwóch lin (9).

q212

W miejscu ze szturmowcem czystki zwróć uwagę na linę z prawej (10). Skorzystaj z niej oraz kolejnej, żeby dostać się do nowej lokacji.

q213

Na miejscu użyj sfery (11), aby spalić rośliny z prawej (12). Po odkryciu przejściu udaj się do nowej lokacji, przeskocz na drugą stronę przepaści, podnieś sferę i spal nią roślinę po drugiej stronie przepaści. Odblokujesz przycisk, który wciśnij (wyłączysz w ten sposób wodę). Wróć do poprzedniej lokacji, podnieś sferę z lewej i pchnij ją w otwór na górze (13). Jeśli dobrze trafisz, to spalisz rośliny blokujące drogę i odblokujesz drogę do skrzyni.

Skrzynia, Esencja mocy - Złamane skrzydło

q214

Loakcja, do której możesz przejść z miejsca o nazwie Miejsce Katastrofy - wystarczy przeciążyć panel znajdujący się na podwyższeniu z lewej strony lokacji. Strzałka powyżej pokazuje położenie pierwszego sekretu - skrzyni.

q215

Po dotarciu na miejsce dotrzesz do lokacji ze zniszczonym wiatrakiem i Wściekłym Jotazem na dole. Zeskocz tam i użyć pchnięcia, aby odblokować przejście z lewej. Kontynuuj, aż do końca korytarza, gdzie użyj pchnięcia na podłodze. Zeskocz na dół i ruszaj, aż do wody (1), gdzie zanurkuj. Pod wodą znajdziesz skrzynię.

q216

Wróć na brzeg, przejdź po belce na drugą stronę i ruszaj przed siebie, aż do lokacji ze strażnikiem i panelem (2). Zanim z niego skorzystasz przepłyń na drugi brzeg i przetnij kable (3). Po uczynieniu tego użyj panelu, co otworzy drzwi (4). Przejdź przez nie i podnieś esencję mocy, znajdującą się przy ciele.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Ilum

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Zeffo, cz. 1