Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Dathomira

Tajne miejsca, skrzynie i esencje mocy oraz zdrowia.

Dathomira jest pustynną planetą, do której trafiamy wraz z postępami w kampanii fabularnej w Star Wars Jedi: Fallen Order. W miejscu tym głównymi przeciwnikami będą jadowite pająki oraz siostry i bracia nocy.

Podobnie, jak w innych lokacjach, również tutaj jest do znalezienia sporo skrzyń i sekretów. Należy przy tym pamiętać, że dostęp do sporej części z nich uzyskasz dopiero po odblokowaniu odpowiednich mocy i zdolności, które stają się dostępne wraz z postępami w kampanii.

Poniżej prezentujemy sekrety i skrzynie, które można odnaleźć na Dathomirze. Z lewej strony znajduje się nazwa sekretu, natomiast z prawej lokacja, gdzie się znajduje.

Skrzynia - Górne zduszone klify

q107

Po przeskoczeniu pierwszej przepaści udaj się w prawo, po czym wskocz na skalne podwyższenia i wbiegnij wyżej po ścianie.

q108

Następnie wejdź na górę po ścianie z pnączami i spójrz w prawo. Skrzynia (1) będzie stała na półce skalnej za małą przepaścią.

Skrzynia - Górne zduszone klify

q109

Kolejną skrzynię znajdziesz po minięciu skrótu z liną, za którym jest wąskie przejście nad przepaścią, prowadzące do kolejnej lokacji.

q110

Po wejściu na pomost wystarczy odwrócić się w prawo, gdzie znajdziesz skrzynię (1).

Esencja zdrowia - Zduszone klify

q111

Aby dotrzeć do kolejnego sekretu, czyli esencji zdrowia, trzeba będzie wykonać kilka czynności.

q112

Zwróć uwagę na drugą stronę pomostu, przy który znalazłeś opisaną powyżej skrzynię. Znajduje się tam przejście zablokowane drewnianą klatką (1). Użyj na niej mocy, aby przepchnąć ją do przodu.

q113

Kontynuuj w ten sposób, aż wrzucisz klatkę do zagłębienia. Następnie podsuń ją pod pnącza (2) roślin.

q114

Wskocz na nie, przejdź w prawo i zeskocz na dół. Znajdziesz tu poszukiwany sekret (3).

Skrzynia - Bastion braci nocy

q115

Aby dotrzeć do kolejnej skrzyni przeskocz przez przepaść korzystając z dwóch lin. Dotrzesz do miejsca z punktem zapisu gry.

q116

Wejdź na podwyższenie z prawej i kontynuuj przed siebie (1).

q117

W pewnej chwili dotrzesz do korytarza. Z jego lewej strony będzie wyjście na zewnątrz. Udaj się tam i skręć w prawo, a zobaczysz skrzynię (2).

Skrzynia, Esencja zdrowia - Bastion braci nocy

q118

Aby dotrzeć do kolejnej skrzyni należy cofnąć się do punktu zapisu gry, który mijałeś wcześniej.

q119

Przejdź przez podwójne drzwi (1) i udaj się w prawo.

q120

Kontynuuj, aż do pomieszczenia ze skrzynią (2).

q121

Wróć w pobliże podwójnych drzwi i dojdź do bloków skalnych, gdzie spotyka się Wędrowca. Na lewo od nich jest zejście do windy (3), a nieco dalej tunel (4), przez który przejdź.

q122

Kontynuuj przed siebie, aż wejdziesz na podwyższenie. Za nim znajdziesz drewnianą platformę i esencję zdrowia (5).

Skrzynia - Zawalona osada

q123

W tej lokacji odnajdź drewnianą windę, którą zjedź na dół.

q124

Kiedy to uczynisz odkryjesz podwójne, kamienne drzwi, które są skrótem. Na prawo od nich jest skrzynia (1).

Skrzynie - Bagno poświęcenia

q125

W tej lokacji do odkrycia są trzy skrzynie, a strzałką na powyższej mapie zaznaczono pierwszą z nich.

q126

Aby do niej dotrzeć wejdź na centralne podwyższenie z punktem zapisu gry i skieruj się do przejścia (1), dzięki któremu dotrzesz do drugiej części bagna.

q127

Zeskocz na dół i biegnij ciągle przed siebie, aż dotrzesz do krawędzi, przy którym jest skrzynia (2).

q128

Aby dotrzeć do drugiej skrzyni zacznij biec na lewo od pierwszej. W pewnej chwili dotrzesz do rozwidlenia, gdzie udaj się w prawo w miejsce walki Nydaka z siostrami nocy. Skrzynia (3) będzie z prawej strony.

Skrzynia - Bagno poświęcenia

q130

W obecnej lokacji znajduje się jeszcze jedna skrzynia, oznaczona na mapie strzałką.

q131

Patrząc na opisaną powyżej skrzynię, zacznij kierować się w głąb lokacji, aż dotrzesz do podwyższenia, z którego przedostaniesz się na grubą gałąź (1).

q132

Wskocz na nią, przejdź w lewo i skręć w prawo. Dotrzesz do gałęzi, z której zeskocz na dół. Skrzynia (2) będzie na wprost.

Esencja mocy, skrzynia - Szczyt wiedźm

q133

Aby dotrzeć do kolejnych sekretów przejdź do lokacji o nazwie Szczyt wiedźm.

q134

Możesz się tam dostać między innymi przechodząc po ścianie (1) znajdującej się przy kracie.

q135

Dotrzesz do miejsca z punktem zapisu gry. Wejdź na górę po ścianie (2) na prawo od niego.

q136

Skręć w prawo, a znajdziesz esencję mocy (3).

q137

Wejdź do budowli z lewej i rusz przed siebie. Skrzynia (4) będzie na wprost.

Skrzynie - Loch braci nocy, Wioska braci nocy

q138

Kolejne skrzynie znajdziesz w dwóch lokacjach o nazwie Loch braci nocy i Wioska braci nocy. Powyższa strzałka pokazuje położenie pierwszej z nich - pozostałe będą łatwe do odnalezienia.

q139

Po dotarciu do Lochu braci nocy złap się belki i przejdź pod mostem do lochu (1).

q140

Skręć w lewo, a skrzynię (2) znajdziesz we wnęce z prawej.

q141

Udaj się do prawej części lokacji i skręć w odnogę z lewej. Skrzynia (3) będzie przy palącej się pochodni.

q142

Kolejny pojemnik (4) znajdziesz w Wiosce braci nocy. Po dotarciu do wysoko położonego okna, gdzie należy podstawić skrzynię, zeskocz na dół i skręć w prawo.

Skrzynie, skrzynia ze stymem - Upiorne ruiny

q143

Ostatnie sekrety na tej planecie znajdziesz w lokacji o nazwie Upiorne ruiny.

q144

Po dotarciu w pobliże wrót prowadzących do ruin skręć w prawo (1).

q145

Przebiegnij po ścianie, omiń arenę z Alfa Nydakiem i kieruj się w prawo, aż dotrzesz do pierwszej skrzyni (2).

q146

Przebiegnij po ścianie z lewej, wdrap się na górę i podejdź do kolejnej skrzyni (3) z prawej strony.

q147

Udaj się w lewo, wskocz na podwyższenie (4) za placem z miejscem, gdzie pojawiają się nieumarłe siostry i ruszaj przed siebie.

q148

Za kamienną platformą znajdziesz następną skrzynię (5).

q149

Wyrusz na prawo od niej, przeskocz przez przepaść i skieruj się w lewo (6).

q150

Wdrap się po pnączach na ścianę, wejdź na gałąź i przejdź nią do złotej skrzyni (7) ze stymem.

q151

Zeskocz na dół, przejdź przez podwójne drzwi i skręć w prawo, a znajdziesz ostatnią skrzynię (8).

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Kashyyyk

ArtykułPrezenty dla gracza na Mikołajki 2019

Najciekawsze propozycje: gry, konsole, myszki, monitory i wiele więcej.