Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Kashyyyk

Tajne miejsca, skrzynie i esencje mocy oraz zdrowia.

Kashyyyk to jedna z kolejnych planet, na którą trafisz w trakcie kampanii fabularnej w Star Wars Jedi: Fallen Order. Jest to rodzimy świat Wookieech, którzy zostali pojmani w niewolę przez wojska Imperium.

Na planecie jest do znalezienia wiele sekretów i skrzyń. Należy jednak pamiętać, że dostęp do sporej części z nich uzyskasz dopiero po odblokowaniu odpowiednich mocy i zdolności, które stają się dostępne wraz z postępami w kampanii. Aby dotrzeć do wszystkich znajdziek należy zatem wrócić na Kashyyyk po ich odblokowaniu.

Poniżej prezentujemy sekrety i skrzynie, które można odnaleźć na Kashyyyk. Z lewej strony znajduje się nazwa sekretu, natomiast z prawej lokacja, gdzie się znajduje.

Skrzynie - Platforma transportowa

q049

Do Platformy transportowej docierasz na końcu swojej przejażdżki AT-AT w ramach misji głównej.

q050

Aby zdobyć pierwszą skrzynię zejdź z platformy i skręć w prawo. Sekret (1) będzie przed na wprost.

q051

Druga skrzynia (2) jest w nieopodal. Wyrusz na lewo od poprzedniej, a po chwili dotrzesz do wielkiego pnia, przy którym znajdziesz poszukiwany obiekt.

Esencja mocy - Leśny przekop

q052

Po wejściu na teren wrogiej bazy nie idź prosto, tylko skręć do korytarza z prawej. Użyj BD-1 na panelu, aby wyłączyć energetyczną ścianę.

q053

Rusz przed siebie do nowej lokacji, po czym skorzystaj z liny, aby przejechać na platformę z prawej, gdzie znajdziesz esencję mocy (1).

Skrzynia - Imperialna rafineria

q054

Po dotarciu do pierwszego punktu zapisu gry w lokacji Imperialan rafinera, skieruj się na ścieżkę z prawej.

q055

Po przejściu po metalowej rurze dotrzesz na plac z przeciwnikami. Kiedy zeskoczysz na dół spójrz w lewo, a skrzynia (1) będzie stała w narożniku.

Skrzynie - Imperialna rafineria

q056

Kolejne dwie skrzynie znajdziesz już bezpośrednio na terenie Imperialnej rafinerii. Po wejściu do środka skręć w lewo i biegnij przed siebie.

q057

Przejdź przez drzwi, a trafisz do pomieszczenia ze szturmowcem czystki. Z prawej strony znajduje się wąskie przejście (1), z którego skorzystaj.

q058

Następnie udaj się w prawo, gdzie natkniesz się na drzwi. Otwórz je przy pomocy BD-1, dzięki czemu dotrzesz do pomieszczenia z dwiema skrzyniami (2).

Skrzynia - Imperialna rafineria

q059

Kolejną skrzynię znajdziesz po opuszczeniu budynku bazy - chodzi o miejsce, gdzie żołnierze Imperium walczą z wielkimi pająkami.

q060

Skrzynia (1) stoi w narożniku areny, gdzie toczy się walka.

Esencja mocy i skrzynia - Imperialna rafineria

q061

Do kolejnych dwóch sekretów dostaniesz się z miejsca, w którym znalazłeś poprzednią skrzynię. Chodzi o miejsce, gdzie imperialiści walczą z pająkami.

q062

Cofnij się na podwyższenie z punktem zapisu gry i spójrz na przejście z lewej (1). Wskocz na nie i ruszaj przed siebie, po drodze przechodząc przez zwężenie.

q063

W ten sposób dotrzesz do esencji mocy (2) oraz skrzyni (3). Uważaj, bo zejście na teren z prawej spowoduje, że staniesz do walki z bossem - Wyyyschokkiem Albinosem.

Skrzynia - Imperialna rafineria

q064

Kolejną skrzynię znajdziesz w dalszej części rafinerii, a konkretnie po minięciu lokacji z celami, z których wypuszczałeś Wookieech.

q065

Po przejściu przez więzienie skieruj się w lewo i wejdź po kratkach w prawo i w górę. Trafisz do miejsca z obracającym się mechanizmem (1). Spowolnij go mocą, po czym przejdź na drugą stronę, a następnie przeskocz na platformę ze skrzynią (2).

Esencja mocy - Imperialna rafineria

q066

Kolejny sekret, czyli esencję mocy, znajdziesz nieopodal opisanej powyżej skrzyni.

q067

Zacznij od dostania się do kratek, po których dotrzyj do wyżej położonego przejścia (1).

q068

Po dotarciu na miejsce odwróć się i wskocz na rurę, po której dotrzyj do platformy (2).

q069

Skieruj się w lewo, zatrzymaj po drodze dwa wiatraki i podejdź do esencji mocy (3) przy zwłokach imperialisty.

Esencja zdrowia - Zarośnięta przełęcz

q070

Kolejny sekret znajdziesz w lokacji poza Imperialną Rafinerią. W miejscu z punktem zapisu gry, gdzie przechodzisz w głąb bazy po rurze nad przepaścią, skieruj się w prawo.

q071

Znajdziesz tu drzwi (1), przez które wyjdziesz na zewnątrz.

q072

Spójrz w prawo, a zobaczysz metalowy obiekt (2), który przyciągnij, korzystając z mocy. Przejdź na drugą stronę i podnieś esencję zdrowia (3).

Skrzynia - Zarośnięta przełęcz

q073

Po zdobyciu esencji zdrowia wróć na główną ścieżkę.

q074

Przejdź po rurze w stronę puszczy (1).

q075

Idąc przed siebie zwróć uwagę na wnękę z prawej. To właśnie tam znajdziesz skrzynię (2).

Skrzynia - Wodospad Kyyyalstaad

q076x

Po miejscu z latającym przeciwnikiem oraz kolejnym punktem zapisu gry dostaniesz się po dwóch linach do bazy, gdzie na platformie jest spory oddział wrogów.

q077x

Rusz dalej, zjedź ślizgiem na dół i zwróć uwagę na pierwsze pomieszczenie z prawej. To właśnie w nim znajdziesz skrzynię (1).

Skrzynia - Wodospad Kyyyalstaad

q076

Niedaleko poprzedniej skrzyni. Przebiegnij przez korytarz, rozprawiając się na jego końcu ze szturmowcem czystki.

q077

Wyjdź na platformę, po czym skręć w lewo i przebiegnij po ścianie na kolejną platformę (1).

q078

Użyj pchnięcia na ścianie z lewej, a odblokujesz przejście do pomieszczenia ze skrzynią (2).

Skrzynie - Zlewisko Kyyyalstaad

q079

Po dotarciu na platformę ze szturmowcami skorzystaj z liny, dzięki której trafisz do nowej lokacji, gdzie wylądujesz w wodzie.

q080

Odwróć się i zacznij płynąć w kierunku odwrotnym do tego, jak wylądowałeś. Z lewej strony zobaczysz zniszczoną platformę (1).

q081

Opłyń ją, a dotrzesz do zaułka za skrzynią (2).

q082

Odwróć się od poprzedniej skrzyni, wskocz do wody i zanurkuj. Przepłyń trochę pod wodą, aż zobaczysz na dnie kolejną skrzynię (3).

q083

Wynurz się i płyń przed siebie, aż do platformy z trzecią skrzynią (4).

q084

Zawróć i płyń przed siebie, aż do lądu, gdzie znajduje się punkt zapisu gry. Wskocz na podwyższenie (5) z prawej.

q085

Kolejna skrzynia (6) będzie stała z lewej strony.

Skrzynie, skrzynia ze stymem - Jezioro Początku

q086

Po dotarciu do lokacji Jezioro Początku trzeba będzie skorzystać z wybijających roślin oraz nurkowania, żeby dotrzeć do kilku kolejnych skrzyń.

q087

Po dotarciu do punktu medytacji spójrz na drugi brzeg i wejdź na pierwszą roślinę (1), a po wybiciu w górę skorzystaj z kolejnej (2).

q088

Zostaniesz wyrzucony w stronę platformy z pierwszą skrzynią (3).

q089

Odwróć się w stronę jeziora, wskocz do wody i zanurkuj w miejscu (4) na lewo od rośliny.

q090

Płyń przed siebie, aż do miejsca, gdzie natkniesz się na skrzynię (5).

q091

Popłyń nieco dalej, a znajdziesz następną podwodną skrzynię (6).

q092

Płynąc dalej pod wodą natkniesz się na rozwidlenie, gdzie udaj się w lewo, w zwężenie (7) przy zatopionym drzewie.

q093

W wąwozie dotrzesz po chwili do kolejnej skrzyni (8).

q094

Płyń dalej, aż zobaczysz przed sobą rozświetlenie. Wyjdź na ląd, odwróć się, wskocz na roślinę (9), a potem na kolejną (10).

q095

W ten sposób znajdziesz się na półce z żółtą skrzynią ze stymem (11).

Skrzynie - Kraina cieni

q096

Kolejny poszukiwany przedmiot znajdziesz przy drugim jeziorku, gdzie znajduje się oddział wojsk imperialnych.

q097

Skrzynia (1) jest z lewej strony jeziora.

q098

Aby dotrzeć do kolejnej przeskocz na linę z prawej, wdrap się na górę i zanurkuj w kolejnym zbiorniku wodnym (2). Skrzynia będzie pod wodą.

Skrzynia - Opuszczona wioska

q099

Następny przedmiot znajdziesz w pobliżu platformy, za którą znajduje się most.

q100

Skręć w prawo i wskocz na błotną ślizgawkę, po czym przeskocz na półkę skalną ze skrzynią (1).

Skrzynie - Drzewo początku

q101

Po długim ślizgu po błocie wylądujesz w zbiorniku wodnym. Zanurkuj (1) i dopłyń do dna, a znajdziesz skrzynię.

q102

Aby dotrzeć do kolejnej przepłyń pod drzewem. Wyjdziesz przy punkcie medytacji. Wskocz na podwyższenie przed sobą i skręć do wnęki z lewej, gdzie znajdziesz kolejną skrzynię (2).

Skrzynie - Sękate wyżyny

q103

Kolejne trzy skrzynie znajdziesz w lokacji Sękate wyżyny.

q104

Po wspięciu się na szczyt długiej liny i przeskoczeniu na gałąź po dwóch roślinach, skręć w prawo i podejdź do skrzyni (1).

q105

Aby dotrzeć do kolejnej skieruj się w lewo. Wskocz na bujającą się część drzewa (2), poczekaj, aż bujnie się w lewo, po czym przeskocz na gałąź (3). Poszukiwaną skrzynię (4) znajdziesz nieco dalej.

q106

Kontynuuj swoją podróż, aż dotrzesz do czegoś w rodzaju polany. Skrzynia (5) znajduje na podwyższeniu z prawej.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Dathomira

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Bogano

ArtykułPrezenty dla gracza na Mikołajki 2019

Najciekawsze propozycje: gry, konsole, myszki, monitory i wiele więcej.