The Outer Worlds - Kanidzia kołyska

Zadanie frakcji: Inoklaści i Monarchijska Grupa Gwiezdna (MGG).

Jest to zadanie wieńczące wątek frakcji, które walczą o panowanie nad ziemiami Monarcha, czyli Inoklastów oraz Monarchijskiej Grupy Gwiezdnej (MGG).

Rozpocznie się pod koniec misji: Radio Wolny Monarch (jeśli sprzyjasz z Phineasem Wellesem) lub Ognisko sygnałowe w kosmosie (jeśli podążasz ścieżką Rady i zgodnie z wytycznymi Sophi Akande). Wcześniej musisz wykonać cztery zadania dla frakcji Inoklastów oraz Monarchijskiej Grupy Gwiezdnej (MGG), czyli:

Zobacz: Mapa Dziczy Monarcha

W pierwszym etapie opisywanego zadania musisz zdobyć moduł celowniczy z głównego terminala okrętu bojowego, który rozbił się niedaleko Dołów siarkowych (R na mapie Dziczy Monarcha).

Gdy zbliżysz się do Miejsca katastrofy okrętu bojowego, wejdź do pozostałości statku i odnajdź terminal. Użyj go, aby wysunąć klucz dowódcy Matsu, dzięki któremu otworzysz drzwi prowadzące do wnętrza okrętu.

235

W głębi statku odnajdziesz za kopułą Moduł celowniczy Kłótliwego Kanida (1). Aby otworzyć kopułę i zabrać przyrząd, użyj mechanizmów rozmieszczonych po lewej (2) i prawej stronie (3) pomieszczenia.

Kolejny etap misji jest kluczowy w kontekście zakończenia całego zadania. Moduł bowiem możesz oddać Sanjarowi, przywódcy MGG, lub Grahamowi, który zarządza Ikonoklastami. Jedno i drugie rozwiązanie przyczyni się do agresji jednej frakcji na tę drugą. Istnieje jednak jeszcze trzeci sposób, który umożliwi pokojowe rozwiązanie konfliktu.

236
  • Oddając moduł Sanjrawi, doprowadzisz do ataku Ikonoklasów na Gwiezdną Zatokę. W tej sytuacji musisz obronić miasto przed natarciem wrogiego ugrupowania. Walki będą toczyć się na południu od Gwiezdnej Zatoki (Graham i Zora ukryją się w świątyni). Gdy wybijesz wszystkich Ikonoklastów, wróć do Sanjara, by zakończyć zadanie. Popierając MGG musisz liczyć się z dużym spadkiem reputacji u Ikonoklastów, do tego stopnia, że będą cię atakować w Bursztynowych Wyżynach.
  • Popierając Ikonoklastów i oddając modułu Grahamowi, doprowadzisz do ataku MGG na Bursztynowe Wyżyny. Wyjdź z osady i kieruj się w stronę Gwiezdnej Zatoki, zabijając po drodze żołnierzy MGG. Przed wejściem do miasta zabij Sanjara, a następnie wróć do Grahama, by zakończyć zadanie.
  • Możesz wybrać pokojowe rozwiązanie, rozmawiając z Zorą w Bursztynowych Wyżynach. Jeśli wcześniej wykonałeś dla niej zadanie: Wabik na naiwnych, zaczepi cię w budynku, w których przebywa Graham. Porozmawiaj z nią, a następnie z przywódcą Ikonoklastów. Graham nie będzie chciał ustąpić, więc będziesz musiał się go pozbyć. Nie oddawaj modułu Zorze, ale spróbuj przekonać ją - za pomocą Inspirowania, Perswacji Inteligencji lub Percepcji - do połączenia sił z MGG. Jeśli ci się uda, porozmawiaj z Sanjarem i również przekonaj go do współpracy. Tutaj kluczowe jest przeczytanie oceny pracy Sanjara, z którą mogłeś zapoznać się w misji: W poszukiwaniu FPUL. Przywódca MGG będzie chciał poznać ocenę Zory. W tym celu udaj się do Kaskadii, gdzie w jednym z terminali odnajdziesz niezbędne dokumenty. Przekaż ocenę Sanjarowi, a następnie udaj się na negocjacje, które odbędą się w kościele Kwerendy pod Gwiezdną Zatoką. Podczas mediacji staraj się uspakajać jedną i drugą stronę w odpowiednim momencie, a zwaśnione wcześniej frakcje dojdą do porozumienia. W ten sposób zakończy się zadanie.
237

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Niedostrzeżone błędy

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami