Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Forteca Inkwizytorów: droga do holokronu, Wewnętrzna Forteca

Rozdział 6 - docieramy do głównej bazy Inkwizycji.

Po tym, jak po walce na Bogano Trilla zabrała Calowi holokron, główny bohater Star Wars Jedi: Fallen Order wyrusza z drużyną go odzyskać. Po powrocie na Modliszkę i obejrzeniu kilku scen podejdź do holostołu i wybierz z niego nową lokację - Fortecę Inkwizytorów.

270

Po dotarciu na miejsce rozpoczniesz przygodę w zanurzeniu. Zacznij płynąć przed siebie, aż dotrzesz do lokacji o nazwie Obwód Obronny. Zanurkuj głębiej i zlokalizuj śluzę (1), przez którą wpłyń do bazy.

271

Wypłyń na powierzchnię i rozpraw się z oddziałem przeciwników (2), których tu spotkasz. Następnie użyj przycisku z prawej (3), aby otworzyć drzwi. Za nimi spotkasz droida strażniczego, z którym się uporaj.

272

Przebij się przez korytarz wypełniony przeciwnikami i kontynuuj, aż do pomieszczenia ze szturmowcami i droidem strażniczym. Po wyeliminowaniu rywali przepchnij generator (4) na drugą stronę pomieszczenia i spowolnij go. Następnie włóż kabel (5) do gniazda (6), po czym skorzystaj z komputera (7).

273

Wróć na korytarz i ruszaj w lewo. W miejscu z palącą się rurą zwróć uwagę na okno z prawej (8). Użyj na nim pchnięcia, co spowoduje wpłynięcie do środka wody, która zaleje ogień i umożliwi przepłynięcie dalej.

274

Płyń cały czas przed siebie, aż dotrzesz do miejsca, gdzie możesz wyjść na powierzchnię (9). W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz punkt medytacyjny. Skorzystaj z niego i przejdź przez pobliskie drzwi.

275

W ten sposób dotrzesz do Wewnętrznej Fortecy. Oczyść pomieszczenie z dużej ilości wrogów, po czym przejdź przez drzwi z prawej (10). W kolejnej lokacji rozpraw się z dwoma szturmowcami czystki.

276

Po ich pokonaniu na środku sali rozsuną się kraty, a na arenę wbiegną kolejni żołnierze (w sumie kilka grup). Możesz ułatwić sobie starcie spychając ich (11) w przepaść. Po walce włam się BD-1 do komputera i otwórz przejście.

277

Kolejna lokacja składa się z centralnej platformy i kilku pięter połączonych schodami. Zacznij od rozprawienia się ze wszystkimi wrogami w pomieszczeniu. Następnie wejdź na piętro z konsolą (12) - użyj jej, żeby otworzyć przejście Cere.

278

Po chwili zostanie otworzone przejście (13) na dole. Skorzystaj z niego, po czym użyj komputera, żeby wysunąć platformę, po której przejdź nad przepaścią. Potem identycznie postąp do z kolejną platformą i zachowaj grę w punkcie medytacyjnym.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Forteca Inkwizytorów: Trilla Suduri (boss), Darth Vader, finał, zakończenie

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Bogano: otworzenie Sanktuarium, Mędrzec Zeffo, kostka, holokron, Trilla Suduri (boss)