The Outer Worlds - Co przechowane, nie zapomniane

Ścieżka Phineasa lub Rady: docieramy do Nadziei i wykonujemy skok na orbitę.

Opisujemy na tej stronie przedostatnią misję wątku głównego w The Outer Worlds.

Dotrzesz do tego zadania niezależnie od tego, czy postanowiłeś podążać ścieżką Phineasa lub Rady (Sophi). Przebieg misji - w obu przypadkach - jest podobny, jednakże zakończenie będzie inne dla każdej ze stron konfliktu.

Zatem - jeśli ukończyłeś zadanie: Miasto i gwiazdy (dla Phineasa) lub Fundacja (dla Sophi), a może nawet jedno i drugie, bo istnieje taka możliwość - zleceniodawcy nakażą ci udać się do Nadziei, statku kosmicznego, który w tym momencie będzie już dostępny na terminalu nawigacyjnym Zawodnego.

206

Gdy dolecisz do Nadziei, ADA wyjaśni ci dokładnie, co należy wykonać w tej lokacji. Opuść Zawodnego i podejdź do terminala (1), który znajduje się w dokach. Przywróć zasilanie napędu skokowego, wybierając funkcję: Podłącz.

207

Następnie porozmawiaj z Quincym Duncanem (2) i przekonaj go, aby otworzył drzwi do magazynu (3), w którym znajduje się kaseta z identyfikatorem WZW. W przypadku gdy sprzyjasz z Phineasem, to przekonanie Duncana będzie o wiele trudniejsze. Jeśli nie uda ci się go namówić, otwórz wytrychem drugie drzwi, które znajdują się po drugiej stronie pomieszczenia (4).

Następnie wejdź do strefy zastrzeżonej (5). Idź korytarzem prosto. Omiń wszystkich wrogów, jeśli działa zasłona holograficzna, lub zlikwiduj ich, jeśli nie zdobyłeś kasety z identyfikatorem. Skręć w lewo w korytarz, który doprowadzi cię do pomieszczenia z terminalem (6), w którym przeprowadzisz proces łączność przez Zawodnego.

208

W tym samym pomieszczeniu, na stole, odnajdziesz Kartę magnetyczną do mostka Nadziei (7). Zabierz ją i otwórz drzwi znajdujące się po przeciwległej stronie korytarza. Skorzystaj z windy i wjedź na górę.

209

Korytarzami dotrzesz do głównego terminala (8). Podejdź do niego, podłącz ADĘ i podejmij kluczową decyzję.

Zakończenie misji

Jeśli podążałeś wcześniej jednocześnie i ścieżką Phineasa, i ścieżką Rady, będziesz miał wybór pomiędzy przeskoczeniem Nadzieją na Terrę 2 (ścieżka Phineasa) lub Tartar (ścieżka Rady). Jeżeli natomiast wykonywałeś zadania tylko dla jednej strony, to wybór będzie ograniczał się tylko do jednej opcji.

Wybór dokonany przy terminalu jest nieodwołany. Decydując się na poparcie jednej ze stron, wpłyniesz na zakończenie gry.

Po obejrzeniu filmiku przerywnikowego wróć na pokład swojego statku i podejdź do ADY, by obejrzeć transmisję Rockwella lub Wellesa (w zależności którą ze stron poparłeś).

  • Jeżeli zdecydowałeś być lojalny wobec Rady, wszyscy twoi towarzysze zbiorą przy stole i rozpocznie się krótka dyskusja, która zakończy misję.
  • W przypadku gdy pomagasz Phineasowi, ten poprosi cię o pomoc. Żołnierze Rady bowiem zaatakowali jego schronienie. Udaj się do Laboratorium Phineasa i pokonaj przeciwników.
210

W wewnętrznym laboratorium znajduje się terminal Phineasa (9). Aby z niego skorzystać, twoja umiejętność Hakowania musi być rozwinięta na bardzo wysokim poziomie. Alternatywnym rozwiązaniem jest odnalezienie kodu do terminala, który znajduje się w ciele cystoknura (10).

Gdy sforsujesz zabezpieczenia terminala Phineasa, skorzystaj z opcji: otwórz panel. Wówczas otworzy się skrytka w pokoju Phineasa (11). Zabierz z niej klucz nawigacyjny do Tartara. Wówczas zadanie zakończy się. Gdy podejdziesz do ADY, rozpocznie się narada z towarzyszami.

Następnie: The Outer Worlds - zakończenie: Nowy wspaniały świat

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Fundacja lub The Outer Worlds - Miasto i gwiazdy

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami