The Outer Worlds - Lodowy pałac

Zadanie frakcji: Odzysk i Transport PodŚwiatło.

Drugą misję dla frakcji Odzysku i Transportu PodŚwiatło możesz rozpocząć po zakończeniu pierwszej, czyli: Kontinuum czasoprzestępcze. Tak jak w poprzednim zadaniu, zlecenie otrzymasz od Lilyi Hagen.

Udaj się na stację HSB-1084, która od teraz będzie dostępna na panelu nawigacyjnym Zawodnego. Twoim pierwszym celem będzie przywrócenie zasilania, a także zdobycie kasety z identyfikatorem WZW.

Uwaga! Na terenie całej stacji uważaj na miny, które leżą na podłodze. Omijaj je lub - lepiej - niszcz, zachowując odpowiedni odstęp.

181

Wejdź do korytarza (1), który mieści się po lewej stronie pierwszej sali, do której trafisz zaraz po wyjściu ze swojego statku. W pomieszczeniu po lewej stronie, na krześle, odnajdziesz kasetę z identyfikatorem WZW (2).

182

Następnie zejdź po schodach. W pomieszczeniu na dole znajduje się terminal. Zmieniając tryb generatora, przywrócisz zasilanie. Po chwili odezwie się ADA, która poinformuje cię o zagrożeniu ze strony Rady.

Dowódca spółki śledził twój statek. Jeśli masz przy sobie kasetę z identyfikatorem i zasłonę holograficzną łatwiej będzie ci oszukać go i uniknąć walki. Spróbuj go przekonać - za pomocą odpowiednich umiejętności - aby strażnicy odlecieli i dali ci spokój. Dodatkowo, możesz wyperswadować dowódcy spółki, by nie zostawiał uruchomianych automaszyn w głównej sali.

Wróć do głównej sali. W zależności od tego, czy udało ci się oszukać dowódcę spółki, w pomieszczeniu będą lub nie będą znajdowali się żołnierze Rady i/lub roboty strażnicze.

W pomieszczeniu z napisem Loose Lips (3) możesz zhakować terminal, dzięki czemu sprawisz, że automaszyny wrócą do stacji ładowania i nie będą stanowić zagrożenia, jeśli dowódca spółki wcześniej je uruchomił. W innym przypadku nie musisz się nimi przejmować.

Przejdź przez drzwi po prawej stronie (4) i zejdź schodami na dół. Przejście po lewej stronie będzie zablokowane. W pomieszczeniu obok, z zamkniętym drzwiami, znajduje się terminal. Wyłączając zabezpieczenia punktów kontrolnych na tym komputerze, sprawisz, że będziesz mógł przejść w głąb korytarza.

183

Jeśli nie możesz otworzyć drzwi wytrychem, wróć się do głównej sali i wejdź do biura (5). Obok sejfu, na szafce leży pusta karta magnetyczna. Zabierz ją i podejdź do komputera znajdującego się w tym samym pomieszczeniu. Korzystając z odpowiedniej opcji, zaprogramujesz kartę. Dzięki niej możesz teraz otworzyć drzwi na dole.

Przejdź przez dolny korytarz, aby dostać się do laboratorium. Wejdź po schodach i przejdź do biura, gdzie znajduje się terminal. W Procedurach bezpieczeństwa zmodyfikuj protokoły dostępu do systemu, a następnie wprowadź kasetę PodŚwiatła do sterowania ręcznego.

Wróć na swój statek i udaj się w podróż na Pioniera. Oddaj kasetę Lilyi w siedzibie frakcji.

Następnie: The Outer Worlds - Ostatni eksperyment chimerystki

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Odzyskiwacz w przestworzach; Kontinuum czasoprzestępcze

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami