The Outer Worlds - Radio Wolny Monarch

Ścieżka Phineasa: docieramy do handlarza informacjami i uruchamiamy wieżę transmisyjną.

Po tym jak zdobyłeś klucz nawigacyjny do Manarcha podczas zadania Podróż gdziekolwiek, możesz udać się na tę planetę, by kontynuować misję zleconą przez Phineasa Wellesa, a tym samym odkryć nowy region w The Outer Worlds.

Tym razem twoim celem będzie zdobycie cennych informacji, które pomogą Phineasowi zdobyć środki chemiczne potrzebne do wybudzenia ludzi z Nadziei.

Zobacz: Mapa Gwiezdnej Zatoki

159

Gwiezdna Zatoka; Nyoka

Wyląduj w Gwiezdnej Zatoce. Udaj się do Nyoki, która przebywa w Klubie Jachtowym (1 na powyższym obrazie; B na mapie gwiezdnej Zatoki). W drodze do celu zadania, zaczepi cię Grimm (2), który poprosi cię o przysługę: Plakat dla Grimma.

W Klubie Jachtowym spotkasz Nyokę, która nie będzie mogła ci pomóc, dopóki nie wytrzeźwieje. Problem z jej kacem można rozwiązać dostarczając jej odpowiednie leki. W ten sposób rozpocznie się zadanie: Pasja w pigułce. Dopiero gdy wykonasz misję dla Nyoki, będziesz mógł kontynuować zadanie główne.

Dostarczając Nyoce kofenoid, kobieta chętnie dołączy do drużyny. Jeśli nie chcesz jej towarzystwa, powiedz jej, żeby podała ci lokalizacje handlarza informacjami. Nie zablokuje to możliwości dołączenia do zespołu tej postaci w późniejszym czasie. Mimo wszystko warto skorzystać z jej usług w trakcie opisywanej misji.

Wyprawa na Diabelski Szczyt; handlarz informacjami - Hiriam

Zobacz: Mapa Dziczy Monarcha

160

Z Nyoką lub bez udaj się do stacji na Diabelskim Szczycie (C2 na mapie gwiezdnej Zatoki). Aby się tam dostać, trzymaj się głównej drogi, która prowadzi na południe. Najpierw odnajdź jaskinię pod Diabelskim Szczytem (3 na powyższym obrazie; C1 na mapie gwiezdnej Zatoki). To osobna lokacja, przez którą musisz przejść.

Tunelami, prowadzącymi w górę, dotrzesz na szczyt, do Wierzchołka Diabelskiego Szczytu (C1). Po drodze natkniesz się na gniazdo mogliszycy, w którym uwieziony jest Berthold (zadanie: Żuwaczki zagłady). Ratując tę postać, możesz ją później nakłonić, by pomogła ci w walce z maruderami podczas oblężenia stacji transmisyjnej.

Gdy wyjdziesz z jaskinie zobaczysz dwie drogi:

161
  • Idąc w dół ścieżki, w prawo (4) - dotrzesz do obozu najemników, gdzie będzie czekał na ciebie Berthold, o ile wcześniej go uratowałeś. Możesz namówić go, aby pomógł ci walczyć z maruderami.
  • Idąc w górę ścieżki, na lewo (5) - natrafisz na Joy Vaivode, która wesprze cię w walce, po tym jak z nią porozmawiasz.
162

Następnie odbij stację transmisyjną, duży budynek, który zobaczysz w oddali, i wejdź do środka. Skręć w prawo i przejdź do pomieszczenia z interkomem. Porozmawiaj z handlarzem, Hiramem, i wróć do kuchni. Otwórz drzwi prowadzące do windy (6), które wcześniej były zamknięte. Wjedź na górę.

163

Szturmując wnętrze stacji, przedostań się do górnej części budynku. Dotrzesz do zamkniętych drzwi, przy których zobaczysz interkom (7). Użyj go, by porozmawiać z handlarzem. Otworzy drzwi, jeśli wybiłeś wszystkich maruderów, którzy grasowali w budynku. W środku będzie na ciebie czekał Hiram.

Zadania dla frakcji: Inoklastów i Monarchijskiej Grupy Gwiezdnej (MGG)

Porozmawiaj z Hiramem, by nakreślił ci kolejny cel misji, czyli uporanie się z problemem transmitowania wiadomości przez Monarchijską Grupą Gwiezdną (MGG) oraz Ikonoklastów, co przyczynia się do zakłócenia sygnału. W tym celu musisz wykonać zadania dla dwóch frakcji, by przekonać ich, by zaprzestali korzystać ze swoich wież transmisyjnych.

  • Ikonaklaści - udaj się do Bursztynowych Wyżyn (G na mapie Dziczy Monarcha) i porozmawiaj z Grahamem. Musisz wykonać zadania: Tam i z powrotem oraz Druk ma swoją cenę, by zakończyli swoje transmisje.
  • Monarchijska Grupa Gwiezdna (MGG) - udaj się do Gwiezdnej Zatoki (A na mapie Dziczy Monarcha), by odwiedzić Sanjara Nandiego, przywódcę MGG. Musisz wykonać dla niego misje: W poszukiwaniu FPUL oraz Niedostrzeżone błędy, by zakończył transmisje.
164

Uruchomienie wieży transmisyjnej; rozmowa z Phineasem Welsem

Gdy wykonasz cztery zadania frakcyjne (dwa dla Ikonoklastów i dwa dla MGG), wróć do Hiriama, który czeka za dobrymi nowinami na szczycie stacji. Poprosi cię, abyś uruchomił wieżę (8), która znajduje się na zewnątrz (za Hiriamem znajduje się pomieszczenie, z którego przejdziesz na dach budynku).

Po chwili zobaczysz spadający na ziemię statek kosmiczny. W ten sposób rozpocznie się misja frakcyjna: Kanidzia kołuska.

Po zakończeniu transmisji, udaj się na swój statek, a następnie przenieś się do Laboratorium Phineasa. Porozmawiaj z doktorem, co zakończy opisywaną misję i rozpocznie kolejną.

Następnie: The Outer Worlds - Miasto i gwiazdy

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Podróż gdziekolwiek

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami