Need for Speed Heat - profil auta: wyścig, asfalt, drift i teren

Profil sterowania.

Oczywiście, tradycyjnie już auta japońskie są lepsze do driftu, a muscle cary osiągają spore prędkości, choć nie mają dużego przyspieszenia. Charakter jazdy każdego samochodu można jednak zmienić.

Styl jazdy - czyli profil samochodu - jest zawsze widoczny w garażu albo w salonie samochodowym. Zanim kupimy auto, warto zerknąć na profil kierowania (1).

profil

Profil ten wskazuje w czytelny sposób, jakie zastosowanie ma konkretne auto.

  • Wyścig. Ten wskaźnik symbolizuje stabilność, a także duże przyspieszenie.
  • Asfalt. Ten wskaźnik to przede wszystkim przyczepność na asfalcie.
  • Drift. Im większy wskaźnik driftu, tym łatwiej zarzucać tyłem i wprowadzać auto w poślizg kontrolowany.
  • Teren. Najmniej istotna statystyka, bo i wyścigów terenowych jest w Heat niewiele. Chodzi tu jednak o stabilność auta poza ulicami.

Różne aspekty samochodu można modyfikować. Teoretycznie możliwe jest więc kupienie Mazdy RX7 i uczynienie jej przede wszystkim stabilną, bardzo przyczepną i przystosowaną do dużych prędkości. Gruntowne zmiany to jednak spore wydatki.

Następnie: Need for Speed Heat - turbo: moc, rodzaje, różnice

Spis treści: Need for Speed Heat - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Need for Speed Heat - gra offline i online, pauza: jak wstrzymać grę

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami