Need for Speed Heat - szybki tuning: ustawienia w trakcie jazdy

Tuning podczas wyścigu.

Tradycyjny tuning w garażu to oczywiście istotny element Need for Speed Heat, ale twórcy przygotowali też inny, niezwykle przydatny aspekt gry, czyli szybki tuning.

Najważniejsze jest to, że można aktywować go podczas jazdy - w dowolnym momencie. Wystarczy wcisnąć d-pad w prawo, a następnie znowu w prawo. Na ekranie pojawi się wtedy okno z ustawieniami.

Możemy swobodnie jeździć, jednocześnie - prawym analogiem - zmieniając różne ustawienia auta.

szybkitunika

Czułość kierownicy to dosyć oczywisty element. Im większa, tym bardziej auto będzie reagować na przechylanie analoga, ale też może być mniej stabilne przy dużych prędkościach.

Siła docisku zmienia docisk auta do podłoża. Mniejszy poziom siły docisku zapewnia większą prędkość, ale i nadsterowność. Z kolei większa siła docisku to lepsze trzymanie się drogi.

Kontrola trakcji to swego rodzaju zabezpieczenie przed poślizgami i wypadaniem z trasy, ale zauważyliśmy, że nawet jazda z wyłączoną kontrolą jest dosyć łatwa.

Wreszcie, możemy też zmienić system driftu - tak, by rozpoczynać drift przytrzymaniem hamulca. Domyślnie, musimy używać w tym celu gazu, dodając go po uprzednim przerwaniu przyspieszenia.

Następnie: Need for Speed Heat - tuning wizualny: części, lakier i dekale

Spis treści: Need for Speed Heat - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Need for Speed Heat - tuning: dodatki

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami