Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Death Stranding - zlecenie 7 i 8: interfejs drukarki chiralnej; kryształy chiralne

Magiczne zasoby.

Oba zlecenia możesz podjąć tuż po zakończeniu zlecenia nr 5 i 6. Aktywuj terminal i podejmij dwa zadania przeznaczone bezpośrednio dla Sama. Podobnie jak w poprzednim przypadku, najpierw zajmiemy się misją numerowaną jako kolejna.


Zlecenie nr 8 - odbiór kryształów chiralnych

Od tej pory możesz zbierać tak zwane kryształy chiralne. To rodzaj zasobu, który będzie potrzebny już do końca gry, do tworzenia przedmiotów różnego typu lub realizacji konkretnych zadań. Kryształy chiralne (1) znajdziesz przede wszystkim na terenach kamienistych i z wysokimi opadami deszczu temporalnego.

W późniejszych etapach rozgrywki najprostszą, choć niebezpieczną metodą ich zdobywania będzie pokonywanie dużych wynurzonych. Na razie jednak skupmy się na tych wyrastających z ziemi.

Po podjęciu zadania wyjdź na zewnątrz i skieruj się północny wschód, gdzie kryształów będzie najwięcej. Korzystaj ze skanera, który aktywujesz poprzez wciśnięcie R1. Kryształy chiralne będą zaznaczone niebieskimi ikonami dłoni (2).

Do zrealizowania wytycznych zadania wystarczy jeden duży kryształ, ale zachęcamy, aby zbierać je przy każdej możliwej okazji - możesz mieć ich przy sobie nieograniczoną ilość. Jako że jest to niedaleko, możemy od razu wrócić do terminala, by zakończyć zadanie. Tym samym otrzymasz projekt sprayu naprawczego do pojemników - dzięki jego zastosowaniu możesz częściowo naprawić przedmioty wystawione na deszcz temporalny.


Zlecenie nr 7 - odzyskanie interfejsu drukarki chiralnej z obozu MUŁów

Czas wyruszyć na południe, gdzie swój obóz mają MUŁy. Tym razem czeka cię z nimi starcie, choć w początkowych fazach rozgrywki - zwłaszcza na wyższych poziomach trudności - raczej polecamy omijanie ich. W tym celu przede wszystkim skradaj się, chowaj za skałami oraz korzystaj z wysokiej trawy (3).

W przypadku wykrycia, możliwa jest ucieczka (o ile nie masz przy sobie zbyt dużo ładunku) albo po prostu walka. Na samym początku pozostaje przede wszystkim uderzanie pięścią - zrobisz to wciskając kwadrat na padzie. Warto jednak próbować zachodzić MUŁy od tyłu, wówczas uderzenia będą efektywniejsze.

Od strony południa względem obozu znajduje się przesmyk w skale, w którym być może ktoś już umieścił drabiny i liny. W ten sposób zakradniesz się do wrogiego obozu (4) praktycznie niezauważony. Wciąż jednak staraj się ciągle skradać, a gdy zachodzi potrzeba, także wstrzymywać oddech.

Bezpośrednio w obozie znajduje się co najmniej jeden przeciwnik. Postaraj się go wyeliminować po cichu, zakradając się za plecy. Następnie użyj skrzynki pocztowej MUŁów (widoczna na powyższym obrazku, przy wejściu do namiotu), z której pobierzesz interfejs drukarki chiralnej.

Po przechwyceniu przedmiotu wróć do miejsca, skąd podejmowałeś zlecenie i zakończ je przy pomocy terminala. Od teraz powinieneś otrzymać dostęp do danych projektowych butów. Zawsze warto mieć dodatkową parę przy sobie, w razie zużycia aktualnych. Otrzymasz też możliwość budowania dużego mostu dzięki asemblerowi.

Zaopatrz się od razu w co najmniej jeden asembler, gdyż to właśnie budowa mostu będzie wymagana w kolejnym zadaniu głównym. Teraz podejmij dwa główne zlecenia (9 i 10) w terminalu.

Następnie: Death Stranding - zlecenie 9 i 10: farma wiatrowa; budowa mostu

Spis treści: Death Stranding - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Death Stranding - zlecenie 5 i 6: dostawa rzadkich metali; budowa skrzynki pocztowej

Read this next