Death Stranding - zlecenie 16: eliminacja - wynurzony (walka z bossem - pożeracz)

Walka z dużą kreaturą.

Zlecenie nr 16 pojawi się dość nietypowo, bo praktycznie po ukończeniu zlecenia nr 14. Gdy zdecydujesz się wyjść z kwatery, nie wychodź jednak od razu na zewnątrz.

Na początku upewnij się, że masz przy sobie hermatogranaty i worki z krwią. Po cztery sztuki każdego z tych przedmiotów powinny być wystarczające. Jeśli nie masz tylu na stanie, skorzystaj z opcji tworzenia sprzętu w terminalu Węzła Portowego, gdyż za chwilę czeka cię walka z bossem - dużym wynurzonym.

Gdy będziesz już przygotowany, wyjdź na zewnątrz. Chwilę później rozpocznie się scenka przerywnikowa, w której poznasz niejakiego Higgsa (1) - to czarny charakter, który kontroluje wynurzonych. To jednak nie z nim będziesz teraz walczył.

063

Po przerywniku w oddali zobaczysz wielką, czarną kreaturę. Przede wszystkim momentalnie wskocz na wrak autobusu (2) po lewej stronie.

064

Zauważ, że w okolicy rozrzucone są worki z krwią lub hermatogranaty. Warto je podnosić na wypadek, gdyby zabrakło ci amunicji. Nie musisz obawiać się zanurzenia w wodzie, choć wówczas jesteś łatwiejszym celem dla dużego wynurzonego. Lepiej więc pozostawać na powierzchni.

Zaraz po wskoczeniu na autobus, wskakuj kolejno na budynki i na razie nie przejmuj się wynurzonym, jednak cały czas pozostawaj w ruchu, nawet gdy wpadniesz przypadkowo do wody. Wespnij się na najwyższy dach, po czym przygotuj hermatogranat. Gdy tylko wynurzony (3) znajdzie się na powierzchni, jak najszybciej ciśnij w niego krwistym granatem.

065

Jeśli starczy ci czasu, możesz rzucić w niego kilkukrotnie - liczy się jednak celność. Wynurzony będzie cały czas zmieniał swoje położenie, dlatego rozglądaj się i staraj się nie stać w miejscu.

Po przeprowadzeniu pierwszego ataku wskakuj na kolejne budynki i podnoś pozostawione przez innych rzeczy. Gdy wynurzony pojawi się znowu na powierzchni, zaatakuj ponownie hermatogranatami, aż jego żółty pasek życia (4) spadnie do zera.

066

Pamiętaj, że jeśli musisz przedostać się pomiędzy budynkami, możesz także wskakiwać na zatopione samochody, a także pozostałości po innych budynkach. Czynności powtarzaj, aż zlikwidujesz w ten sposób zagrożenie. Jeśli zabraknie ci amunicji, musisz szukać przedmiotów na budynkach i w wodzie.

067

I chociaż zlecenie zostanie zakończone wraz z pokonaniem wynurzonego, to nie zapomnij o zebraniu ogromnej ilości kryształów chiralnych (5) z miejsca, gdzie padło monstrum. Rób to za każdym razem, gdy pokonasz większego przeciwnika.

084

Teraz skieruj się do znacznika misji widocznego na powyższym obrazku, aby pchnąć fabułę do przodu i rozpocząć trzeci rozdział. Warto pozostawić swój sprzęt i ładunki w najbliższej szafce, gdyż nie zostaną przeniesione do nowej lokacji.

Następnie: Death Stranding - zlecenie 18: dostawa paczek, Węzeł Jeziorny

Spis treści: Death Stranding - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Death Stranding - zlecenie 14: dostawa paczki z pomocą; hermatogranat, worek z krwią

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami