The Outer Worlds - Samodzielny sukces

Na ratunek Jamesonowi.

Naukowiec o nazwisku Jameson zaginął. Jego szef, Anton Crane, z miasta Rozarium (B na mapie Ogrodów w Rozarium) poprosi się przy pierwszej wizycie o uratowanie go. Tak zaczyna się krótka misja poboczna w The Outer Worlds, która ma dwojaki przebieg.

Zobacz: Mapa Ogrodów w Rozarium

Gdy odblokujesz to zadanie, udaj się do Labolatorium Cioci-biotyków (C na mapie Ogrodów w Rozarium), budynku usytuowanego na południe od miasta.

W tej misji ważny jest czas. Im dłużej bowiem będzie zwlekał z wykonaniem tego questu, tym szanse na przeżycie Jameson maleją.

Jeśli zatem zależy ci na tym, aby ta postać przeżyła, zabierz się za wykonanie tej misji jak najszybciej.

Jamesona odnajdziesz w małym pokoju na piętrze budynku laboratorium, w jego południowej części. Po drodze stoczysz walkę z raptidonami i maszynami.

091

Kiedy dotrzesz do pokoju, w którym znajduje się Jameson - żywy lub martwy (1) - porozmawiaj z nim lub zabierz z jego ciała kasetę z identyfikatorem (w zależności od tego, czy żyje, czy nie). Wróć do Antona i porozmawiaj z nim. Przekaż mu dobrą lub złą wiadomość.

Następnie: The Outer Worlds - W oparach dymu

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Młot Wulkana

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami