The Outer Worlds - Przyszła na Rozarium zagłada

Pomagamy Antonowi Crane'owi zdobyć jego wyniki badań.

Przyszła na Rozarium zagłada to jedna z misji, którą możesz wykonać w Ogrodach Rozarium na planecie Terra 2 w The Outer Worlds, a zarazem jeden z trzech questów, który należy ukończyć w ramach zadania: Wezwanie pomocy.

Zobacz: Mapa Ogrodów w Rozarium

079

Udaj się do miasta Rozarium (B na mapie Ogrodów w Rozarium) i porozmawiaj z Antonem Cranem, który poprosi cię, abyś zdobył wyniki jego badań w Tajnym laboratorium Cioteczki Cleo (E1-E3 na mapie Ogrodów w Rozarium). Otrzymasz od niego kod oraz kartę dostępową.

Zadanie składa się z kilku etapów, których - co prawda - nie musisz wszystkich wykonywać, ale jest to dobry sposób, by zyskać więcej punktów doświadczenia.

Do laboratorium prowadzą trzy wejścia (E1-E3). Sugerujemy skorzystanie z drzwi E2 lub włazu E3.

060

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zajmij się raptidonami (opcjonalne)

Aby wykonać ten cel, musisz uśpić Matkę raptidonów, którą odnajdziesz w Wylęgarni raptidonów (1 na powyższej mapie). Zanim jednak wejdziesz do tego pomieszczenia, musisz zdobyć trzy kanistry z gazem obezwładniającym. Poniżej przedstawiamy ich lokalizację:

081
  • Jeden znajduje się w Laboratorium Vaughna (2 na powyższym obrazie i mapie) - stoi obok terminala.
082
  • Drugi stoi obok komputera przed wejściem (3 na powyższym obrazie i mapie) do Wylęgarni raptidonów (1 na powyższe mapie).
083
  • Trzeciego odnajdziesz w północnej części budynku, obok automatu sprzedającego (4 na powyższym obrazie i mapie).
084

Gdy zdobędziesz trzy kanistry, wejdź do Wylęgarni raptidonów (1 na powyższej mapie) i umieść je w specjalnych otworach (5 na powyższym obrazie i mapie). Zrób to szybko i sprawnie, nie zważając na mniejsze raptidony.

Następnie obróć się i przejdź na drugą stronę pomieszczenia. Podejdź do terminala (6 na poniższym obrazie i na powyższej mapie) i wybierz odpowiednią opcję, dzięki której gaz będzie wydostawał się przez wentylację, po czym opuść wylęgarnie. W tym momencie uśpisz matkę raptidonów.

085

Porada! Aby używać terminala, nie możesz prowadzić walki. Nakaż swoim towarzyszom pozostanie przed wylęgarnią, a potem szybko pobiegnij do miejsca, gdzie zamontujesz kanistry. Następnie wyjdź z pomieszczenia raptidonami i poczekaj chwilę, by przestały cię szukać, po czym wejdź z powrotem i podejdź do komputera, skradając się. Postaraj się to zrobić, nie wywołując alarmu.

Odszukaj sejf Antona / Odzyskaj dane Antona

We wschodniej części laboratorium znajduje się pomieszczenie (7 na powyższej mapie), w którym stoi sejf. Niestety, gdy wejdziesz do biura, okaże się, że ktoś wyciągnął wyniki badań i je zabrał.

086

Naprzeciwko Laboratorium Vaughna (2 na powyższej mapie), za kratami, stoi Cassandra O'Malley (8 na powyższym obrazie i mapie). Porozmawiaj z nią. To ona ma przy sobie dane Antona, co komplikuje dodatkowo sprawę. Możesz ten problem rozwiązać na kilka sposobów.

  • Zaatakować Casandrę i zabrać z jej zwłok Wyniki badań Cioteczki Cleo.
  • Wejść z nią w układ i pomóc jej się wydostać z celi. W tym celu musisz zdobyć kartę magnetyczną do tajnego laboratorium. Wydrukujesz ją na terminalu, który znajduje się w biurze Portera (9 na powyższej mapie). Aby dostać się do tego pomieszczenia, musisz otworzyć zamek. Innym sposobem, by zdobyć klucz do celi Cassandy, jest przekonywanie Portera (10 na powyższej mapie), aby dał ci kartę. Jeśli z nim porozmawiasz po tym, jak zawarłeś układ z Cassandrą, to będzie o tym wiedział, więc nie będzie do ciebie przychylnie nastawiony. Możesz przekonać go jednak do swoich racji dzięki wysoko rozwiniętej umiejętności Perswazji lub go zabić i zabrać klucz.

W przypadku gdy uwolnisz Cassandrę, po otwarciu drzwi, możesz:

  • ją zaatakować i zabrać wyniki,
  • przekonać ją, aby oddała ci wyniki badań,
  • pozwolić jej odejść z wynikami badań.

W zależności, co postanowisz, misja może zakończyć się w momencie uwolnienia Cassandry bądź po rozmowie z Antonem lub Gladys.

Następnie: The Outer Worlds - Alchemik-amator

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Wezwanie pomocy

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami