Call of Duty: Modern Warfare - jak szybko zdobywać XP (doświadczenie)

Misje i wyzwania.

Postępy w multiplayerze w Call of Duty: Modern Warfare odbywają się przez zdobywanie kolejnych poziomów, a więc zdobywanie doświadczenia - punktów XP. Jest sposób, by zdobywać ich więcej.

Oczywiście XP zdobywamy cały czas, po prostu grając i likwidując wrogów w meczach online, a także w trybach kooperacji. Misje kooperacyjne to dobry sposób na levelowanie.

Najważniejsze są jednak misje i wyzwania. Znajdziesz je w zakładce Wyzwań trybu wieloosobowego w Koszarach. Są tu między innymi zmieniające się codziennie wyzwania dzienne - zazwyczaj proste, polegające na przykład na wyeliminowaniu paru wrogów w walce wręcz. Ważniejsze są jednak misje.

wyzwaniaxp

Misje składają się zawsze z kilku celów, za które otrzymujemy XP (1). W sumie za jedną misję możemy zdobyć nawet 10 tysięcy punktów doświadczenia.

Ważne jest jednak to, by daną misję aktywować. Kiedy na nią klikniemy, dopiero wtedy stanie się aktywna (2). Dopiero po aktywacji konkretne czynności w grze online będą zaliczane do celów misji.

Naraz można mieć aktywną tylko jedną misję, a więc koniecznie pamiętaj, by aktywować kolejną po wykonaniu poprzedniej. Nagrodami za misje są także schematy broni.

Warto też dodać, że w jednym meczu multiplayer można zaliczyć tylko jeden cel wyzwania, a nie wszystkie naraz - nawet jeśli przy okazji wykonamy też cele z danej misji.

Następnie: Call of Duty: Modern Warfare - najlepsza broń

Spis treści: Call of Duty: Modern Warfare - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty: Modern Warfare - rusznikarz, modyfikacja broni