The Outer Worlds - Podróż gdziekolwiek

Ścieżka Phineasa: zdobywamy klucz nawigacyjny do Monarch.

Po tam jak udało ci się naprawić statek w misji: Obcy w obcym kraju możesz podróżować po układzie Arkadia. Tym samym możesz przenieść się do kolejnych planet i regionów w The Outer Worlds.

Statek Zawodny

062

Zanim jednak ruszysz dalej w swoją podróż, odnajdź ważny przedmiot. Wejdź po schodach na środkowy pokład i zabierz ze stołu zasłonę holograficzną (1), dzięki której możesz przemieszczać się po strefach objętych restrykcją.

065

Następnie podejdź do terminala nawigacyjnego (2) i aktywuj go. Na mapie układu wybierz punkt: Pionier, a potem: Doki na Pionierze. Po chwili przeniesiesz się do w nowe miejsce.

Zanim wyjdziesz ze statku porozmawiaj z towarzyszami, by rozpocząć nowe misje związane z kompanami.

  • Parvati opowie ci o nowym zadaniu: Pijąc szafirowe wino.
  • Maxa nadal interesuje książka, którą znalazłeś dla niego w Szafirowej Dolinie, dlatego w misji Pusty człowiek będziecie tropić uczonego, który będzie w stanie przetłumaczyć treść księgi.

Gdy będziesz gotowy, opuść statek głównym wejściem. Pojawi się ekran wyboru drużyny. Zdecyduj, kogo chcesz zabrać do Doków na Pionierze.

Porozmawiaj z Gladys

063

Podejdź do okna (3) i porozmawiaj z Kapralem Leonardem Wheelerem (A na mapie Pioniera). Dowiesz się, że twój statek został zarekwirowany i musisz wyjaśnić sprawę z Udomem Bedfordem. Wheeler zleci ci zadanie poboczne: Spóźniony transport. Drzwi (4) po prawej i lewej stronie otworzą się. Przejdź przez drzwi.

Zobacz: Mapa Pioniera

Po lewej stronie, za szybą, zobaczysz Komendanta Sanitę i Szeregowego Lee Floresa (B na mapie Pioniera). Zlecą ci zadania:

064

Przejdź przez szerokie wrota. Dotarłeś do głównej części Pioniera, Promenady. Wejdź do REST-N-GO (5), gdzie - za drzwiami małego pomieszczenia - odnajdziesz Gladys (C na mapie Pioniera).

Porozmawiaj z Gladys na temat klucza nawigacyjnego. Zaproponuje ci odkupienie go za 10 000 bitów i jednocześnie zachęci do wykonania dla niej przysługi (zadanie: Wezwanie pomocy). Jeśli nie posiadasz wystarczającą ilość gotówki, to zrealizowanie tej misji jest dobrym pomysłem, gdyż pomoże ci się wzbogacić.

Porozmawiaj z Udomem Bedfordem

066

We wschodniej części Pioniera znajduje się biuro Udoma Bedforda (D na mapie Pioniera). Przejdź przez drzwi z napisem HALCYON (6). W środku odnajdziesz Bedforda. Przeprowadź z nim rozmowę, podczas której możesz wydać Phineasa Wellesa lub okłamać Udoma, że nie wiesz, gdzie znajduje się poszukiwana przez Radę postać.

Uwaga! Jeśli zechcesz zdradzić Phineasa Wellsa, rozpocznie się misja Niespłacony dług, związana ze ścieżką Rady. Wykonując zadania dla Sophi Akande, a nie dla doktora Wellesa, wątek główny będzie miał inny przebieg (będziesz realizował inne zadania główne niż w przypadku ścieżki Phineasa).

Niezależnie od udzielonej odpowiedzi Udom, odda ci twój statek. Możesz ponownie nim podróżować.

Porozmawiaj z Junlei Tennyson

067

Junlei Tennyson (7; E na mapie Pioniera) znajduje się w północnej części Promenady na Pionierze. Zleci ci zadanie: Statek w opałach. Jeśli towarzyszy ci Parvati, zachęć ją do rozmowy z panią kapitan. W ten sposób możesz kontynuować wątek towarzysza: Pijąc szafirowe wino.

Poinformuj Wellesa, że masz klucz nawigacyjny

Gdy uzbierasz wystarczającą ilość bitów i zakupisz Klucz nawigacyjny do Gwiezdnej Zatoki, wróć na swój statek. Porozmawiaj z ADĄ, by połączyć się z doktorem Wellesem. W ten sposób ukończyć zadanie.

Następnie: The Outer Worlds - Radio Wolny Monarch

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Nadchodzi moc, Obcy w obcym kraju (cz. 2)

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami