Ubisoft "bardzo rozczarowane" sprzedażą Ghost Recon Breakpoint - wydawca reaguje i zmienia strategię działania

Firma niezadowolona też z wyników The Division 2.

W najnowszym raporcie finansowym Ubisoft ujawnił, że jest „bardzo rozczarowany” sprzedażą Ghost Recon Breakpoint. Wydawca reaguje i obiecuje zmiany w strategii działania.

Nie przedstawiono konkretnych danych, ale gra jest przyczyną zmniejszenia oczekiwań dotyczących przychodów i zysków w bieżącym roku fiskalnym. Wpływ na obniżenie prognoz mają też - choć w mniejszym stopniu - niższe od spodziewanych wyniki The Division 2.

- W przypadku Ghost Recon Breakpoint, choć wrażenia z pokazów na E3 i Gamescomie, wstępne opinie dziennikarzy oraz nasze wewnętrzne testy sugerowały, że jakość tytułu jest wysoka, odbiór recenzentów i sprzedaż w pierwszych tygodniach od premiery były bardzo rozczarowujące - wyjaśnia Yves Guillemot, dyrektor generalny Ubisoftu.

breakpoint
W Ghost Recon Breakpoint ponownie kierujemy oddziałem Duchów

Wskazuje trzy główne powody zaistniałej sytuacji. Pierwszym jest krótki okres między debiutem dwóch odsłon jednej serii - trudniej jest wzbudzić zainteresowanie kontynuacją sieciowej produkcji, gdy poprzednia część była przez lata rozbudowywana i ulepszana.

Kolejnym problemem jest zmiana formuły rozgrywki w Ghost Recon Breakpoint, co nie przypadło do gustu większości graczy. Podkreśla, że choć nowości zazwyczaj pozytywnie wpływają na daną markę, modyfikacje muszą być ostrożnie i „perfekcyjnie wdrażane”.

breakpoint_bernthal
W głównego antagonistę wciela się aktor Jon Bernthal

Guillemot przekonuje, że ostatnim problemem kooperacyjnej gry o oddziale Duchów jest brak różnorodności oraz cech, dzięki którym strzelanka mogłaby wyróżnić się na tle konkurencyjnych tytułów.

- Stawiamy czoła tym problemom i wprowadzamy znaczące zmiany do naszych procesów produkcyjnych. Jesteśmy pewni, że potrafimy się dostosować i ewoluować, tak jak wielokrotnie w przeszłości - dodaje szef Ubisoftu.

Zobacz: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Efektem jest opóźnienie Watch Dogs Legion i dwóch pozostałych gier. Wydawca nadal dostrzega w projektach „wysoki potencjał”, ale chce dać deweloperom więcej czasu na „idealne zaimplementowanie” innowacji, by dostarczyli graczom jak najlepsze tytuły.

Źródło: Market Screener

Następnie: Nie tylko Ninja zrezygnował z Twitcha. Shroud przechodzi na Mixera

Reklama

Skocz do komentarzy (8)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

The Last of Us 2 - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik: opis przejścia, misje, sekrety i mechanika gry.

RekomendacjaThe Last of Us 2 - Recenzja

Świat się zmienia, ludzie nigdy.

Komentarze (8)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami