The Outer Worlds - Nadchodzi moc, Obcy w obcym kraju (cz. 2)

Naprawiamy statek i opuszczamy Szmaragdową Dolinę.

Na poprzedniej stronie opisaliśmy pierwszą część misji Obcy w obcym kraju. Jest to jednocześnie pierwsze zadanie, które wykonujesz w grze The Outer Worlds. Poniżej znajduje się kontynuacja tego wątku.

Zadanie: Nadchodzi moc (Przekieruj zasilanie z elektrowni geotermalnej)

Po zakończeniu rozmowy z Reedem Tobsonem w dzienniku widnieć będą dwa zadania główne: Obcy w obcy kraju i Nadchodzi moc, które będziesz wykonywać równocześnie. Aby zdobyć regulator, musisz przekierować zasilanie z elektrowni geotermalnej. Wiąże się to z podjęciem decyzji, która będzie rzutowała na dalsze wydarzenia.

Opuść biuro Reeda i zjedź windą na parter i porozmawiaj z Parvati. Zasugeruje, abyś przed wyruszeniem po regulator zasilania, udał się do pastora Maxa.

041

Udaj się do pastora (1), którego znajdziesz w świątyni w Nabrzeżu (G na mapie Nabrzeża), i porozmawiaj z nim. Co prawda, nie jest to konieczne do wykonania tego zadania, ale dzięki temu zdobędziesz dodatkowe doświadczenie, a także dowiesz się o możliwości etycznego rozwiązaniu problemu, a co więcej, wypytując go o heretyczną księgę, rozpoczniesz zadanie towarzysza: Podręcznik ilustrowany.

Zobacz: Mapa Nabrzeża

042

Jeśli jesteś gotów, wyjdź z miasta i rusz do Laboratorium botanicznego (C na mapie Szmaragdowej Doliny), które położone jest na północny zachód od Nabrzeża. Wejście do tej lokacji odnajdziesz od wschodniej strony. Na drodze, prowadzącej do laboratorium, spotkasz Grace Romero (2), która na początku konwersacji nie będzie do ciebie pozytywnie nastawiona.

Zobacz: Mapa Szmaragdowej Doliny

Podczas rozmowy z tą postacią możesz zdeklarować się, że poszukać zaginionej dziewczyny, Zoe. W ten sposób rozpoczniesz zadanie: Kilka bratnich dusz.

043

Po zakończeniu dialogu, wejdź do centralnie położonego budynku w osadzie, czyli Laboratorium botanicznego (3). Wewnątrz spotkasz Adelaide McDevitt. Porozmawiaj z nią. Spróbuje cię przekonać, abyś przekierował moc z elektrowni geotermalnej do jej laboratorium.

044

Następnie udaj się Elektrowni geotermalnej (D na mapie Szmaragdowej Doliny). Główne wejścia na teren elektrowni są zablokowane przez pola magnetyczne (4). Odnajdź dziurę w ogrodzeniu (5) i wejdź na niedostępny wcześniej obszar. Możesz zhakować terminal znajdujący się na terenie elektrowni (mały budynek), by rozbroić grodzenie. Gdy pokonasz wrogów, wejdź do budynku.

Skręć w prawo i przejdź korytarzem do głównego terminala. Spróbuj przekierować zasilanie. Okaże się, że nie możesz wykonać tego polecenia, dopóki nie aktywujesz trzech przełączników.

045

Wyjdź z pomieszczenia głównego terminala i przejdź do sali, gdzie znajdują się drzwi na zewnątrz budynku. Zejdź po schodach i uruchom terminal (6). Odblokuj drzwi (7) za pomocą hasła, które otrzymałeś wcześniej od Reeda Tobsona. Zejdź po metalowych schodach.

W pomieszczeniu odnajdziesz pierwszy przełącznik. Użyj panelu, aby go aktywować. Uwaga! Jeśli wcześniej wykonywałeś zadanie dla Ludwiga Millera - Giń, robocie - i naprawiłeś automaszynę Jeremy'iego, spotkasz uratowanego robota w bocznym pomieszczeniu. Chętnie pomoże ci, jeśli zechcesz, podczas starć z przeciwnikami.

Idź dalej. Zejdź po schodach na poziom 02. Usłyszysz głos niejakiego Higginsa. Zejdź po drabinie na poziom 04 (8).

046

Porozmawiaj z przestraszoną postacią. Poprowadź rozmowę tak, aby wyjawił ci sekret, dzięki któremu dowiesz się, że możesz - za pomocą terminala - zmienić oprogramowanie automaszyn. W ten sposób możesz doprowadzić do sytuacji, w której roboty będą atakować siebie nawzajem. Higgins wręczy ci hasło Chestera (pszczurolub1234).

Jeśli zamierzasz ułatwić sobie walkę, wróć do pomieszczenia z pierwszym przełącznikiem i wejdź po schodach na górę, gdzie znajduje się terminal. Dzięki hasłu Chestera możesz przeprogramować roboty, aby atakowały się nawzajem.

047

Wróć na poziom 02. W głębi korytarza (9) odnajdziesz pomieszczenie z wydostającym się z rur gazem (10). Omiń te miejsca, przechodząc pod rurami po lewej stronie (11).

048

Odnajdź terminal (12). Jeśli masz wystarczający poziom Inżynierii, wyłącz zawory. Dzięki temu gaz przestanie lecieć z rur. Jeżeli twój poziom umiejętności nie pozwala zamknąć zawór, po prostu omijaj wydobywający się

Wejdź na górę po schodach (13) i aktywuj drugi przełącznik.

W kolejnym pomieszczeniu czeka cię trudna potyczka. Gdy pokonasz wszystkich oponentów, wejdź po schodach, gdzie mieści się trzeci przełącznik. Aktywuj go i przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia. Przedostaniesz się do miejsca, gdzie rozpocząłeś poszukiwanie przełączników.

049

Idź za zielonym wskaźnikiem, do pokoju głównego terminala sterowania elektrowni geotermalnej. Czeka się trudna decyzja. Musisz zdecydować, gdzie przekierujesz zasilanie - do Nabrzeża czy do Laboratorium botanicznego. Pamiętaj, że decyzja jest nieodwracalna i będzie miała swoje konsekwencje.

Decyzja #1. Decydując się na odcięcie zasilania w Laboratorium botanicznym, sprawisz, że Adelaide McDevitt będzie do ciebie negatywnie nastawiona. Nie będzie chciała wrócić do miasta, do pracy w fabryce konserw. Wybierając tę opcję, możesz zakończyć zadanie na dwa sposoby:

050
  • Nakłaniając innych dezerterów - Grace (14) i Thomasa (15) - sprawisz, że przekonasz tę frakcję do powrotu do Nabrzeża, ale wcześniej musisz wykonać dla tych postaci zadania poboczne: Kilka bratnich dusz i Przerażony mechanik .
  • Drugim sposobem na rozwiązanie tego problemu jest namówienie Reeda do złożenia rezygnacji z pełnionej funkcji. Udaj się do Nabrzeża i porozmawiaj z administratorem. Przekonaj go, żeby odszedł. Następnie wróć do Adelaide i poinformuj ją o tym.
051

Regulator zasilania (16) znajduje się w budynku, w którym przebywa Adelaide (17).

Decyzja #2. Natomiast przekierowując zasilanie do Laboratorium botanicznego, spowodujesz wrogość we frakcji: Kosmoluba (Nabrzeże). Reed oraz strażnicy zaatakują cię w Nabrzeżu po tym, jak porozmawiasz z administratorem miasta. Regulator zasilania (18) znajduje się w piwnicy w fabryce konserw.

Kontynuacja zadania: Obcy w obcym kraju

Gdy zdobędziesz regulator zasilania, udaj się na podkład statku. Przed wejściem do pojazdu zaczepi Parvati, która zapyta cię, czy może ci towarzyszyć w dalszej podróży. Możesz się zgodzić lub nie. W tym drugim wypadku towarzysz odejdzie od ciebie.

Porozmawiaj z Adą - głównym komputerem statku - powiedz jej, że masz regulator zasilania. Następnie wejdź na wyższy pokład i zainstaluj część w odpowiednim miejscu. Wróć do Ady i przekaż jej ważną wiadomość. Teraz zdecyduj, czy chcesz wyruszyć w dalszą podróż czy zostać jeszcze w Szmaragdowej Dolinie.

Jeśli jesteś gotów na kontynuowanie wątku głównego przekaż Adzie, że chcesz wyruszyć. Misja zakończy się.

Następnie: The Outer Worlds - Podróż gdziekolwiek

Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Outer Worlds - Obcy w obcym kraju (cz. 1)

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami