Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint - Prawo Blake'a

Kampus fundacji Skella.

Po misji Ostatnia Sprawa radzimy udać się do bazy i uzupełnić zapasy. Później można zająć się kolejnym zadaniem, jednym z tych, które otrzymaliśmy po rozmowach na końcu poprzedniego.

W misji Prawo Blake'a musisz udać się na północ - na wyspę, na której znajduje się kampus fundacji Skella. Weź oczywiście śmigłowiec. Najlepiej wylądować na plaży na wschód od kompleksu budynków (1).

Wysiądź z pojazdu i aktywuj drona. Poleć nim nad budynek i za niego, by pooznaczać na spokojnie wszystkich wrogów w okolicy.


Cromwell w Kampusie

Przepłyń przez jezioro do pomostu za budynkiem kampusu. Wdrap się na powierzchnię po lewej stronie, a potem przejdź w prawo, do głównego wejścia, cały czas się skradając.

Warto tutaj użyć gadżetu Strzelca wyborowego (2), by wystrzelić czujnik i podświetlić tymczasowo wrogów w środku budynku.

Mając wszystkich na oku, dosyć łatwo dostać się do środka nie zwracając na siebie uwagi. Uważaj tylko na strażnika na piętrze i szybko zlikwiduj go strzałem w głowę, jeśli się pojawi. Potem udaj się wyżej i porozmawiaj z Cromwell. Pamiętaj, by cały czas pozostawać w pozycji do skradania.

Po rozmowie radzimy po cichu opuścić budynek i wrócić do śmigłowca tą samą drogą, płynąc do niego.


Dane w Archimedes Hall

Wsiadaj do śmigłowca. Może to wydawać się niezbyt logiczne, ale co z tego? Najwygodniejszym sposobem dotarcia do drugiej części kompleksu budynków jest po prostu podlecenie do celu od północy i wylądowanie na molo (3).

Stąd wystarczy przejść - skradając się - do budynku z ikoną celu. Uważaj tu na paru strażników - jest ich mało, ale musisz zabić każdego strzałem w głowę, by nie zdążył zaalarmować nikogo innego. Użyj komputera na parterze, a okaże się, że potrzebujesz hasła. Zdobędziesz je przesłuchując oficera na piętrze (4).

Wracając do komputera zbierz też dane z teczki z biurka pod oknem na parterze i z biura, z tablicy korkowej z dokumentami na piętrze. Potem wracaj do komputera i skorzystaj z niego ponownie, już z hasłem.

Po wszystkim musisz wrócić do Cromwell. Polecamy ostrożną taktykę, a więc ponowny powrót na plażę, przepłynięcie do budynku - tak samo jak w pierwszej części tego zadania. Po rozmowie misja zakończy się. Można ją wykonać po cichu bez większych problemów.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Awaria zasilania

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Ostatnia sprawa

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze