Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca Assassin's Creed przeprasza za system wież, odsłaniających aktywności na mapie

"To moja wina".

Wśród najbardziej znanych elementów serii Assassin's Creed jest system wież, na które trzeba się wspinać, by ujawniać ukryte części mapy. Za wprowadzenie rozwiązania przeprosił jeden z twórców cyklu - Patrice Desilets.

Deweloper wziął niedawno udział w sesji pytań i odpowiedzi podczas wydarzenia EGLX. W trakcie dyskusji odniósł się do The Legend of Zelda: Breath of the Wild, w którym także pojawił się wspomniany mechanizm.

Wieże to nieodłączny element Assassin's Creed

- To była gra, w której po pierwszej pół godzinie rozgrywki można robić cokolwiek. Wystarczy jedynie wspinać się na wieże i odsłaniać pozostałe fragmenty mapy. Przepraszam… to moja wina… - twierdzi Desilets.

Warto zaznaczyć, że rozwiązanie trafiło też do trzeciej i czwartej odsłony Far Cry, czyli cyklu strzelanek wydawanego - podobnie jak produkcje o zabójcach w kapturach - przez Ubisoft. System działał podobnie, ujawniając kolejne części lokacji wraz z sekretami i aktywnościami.

Wieże pojawiły się też w The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Wypowiedź Desilets była częścią odpowiedzi na pytanie, czy nadal postrzega siebie jako „człowieka od Assassin's Creed”. Przyznał, że trochę tak, co jest jednak normalnym zjawiskiem po tym, jak przez bardzo długi okres pracuje się nad jedną serią.

Deweloper od wielu lat nie uczestniczy w rozwoju cyklu i obecnie prowadzi własne studio Panache Digital Games. W sierpniu na PC ukazał się debiutancki projekt zespołu - Ancestors: The Humankind Odyssey. W grze zabrakło jednak słynnych wież.

Źródło: Destructoid

Następnie: Studencki dodatek do The Sims 4 oficjalnie zapowiedziany - premiera 15 listopada na PC

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze