Destiny 2 - jak zmienić podklasę

Zmiana specjalizacji.

Zmiana podklasy w Destiny 2 to dosłownie kwestia jednego kliknięcia. Otwórz menu ekwipunku - duża ikona podklasy znajduje się po lewej stronie, nad slotem broni głównej.

Wystarczy najechać kursorem na ikonę aktywnej podklasy, a wysuną się z niej ikony pozostałych podklas. Trzeba więc najechać na jedną z nich i kliknąć, by wyposażyć nową podklasę.

Cały proces nic nie kosztuje i jest dostępny zawsze i wszędzie. Podklasę możemy zmienić nawet w trakcie Szturmu czy meczu PvP w Tyglu.

podklasa

Oczywiście, by wyposażyć inną podklasę, musimy mieć ją odblokowaną. Odblokowanie dodatkowych specjalizacji następuje w trakcie przechodzenia kampanii fabularnej.

Po kilku godzinach gry nasza postać znajduje Klasowy Relikt. Prowadzi on do misji, w której odblokowujemy dodatkową podklasę.

Warto zaznaczyć, że darmowa wersja Destiny 2 oferuje tylko po dwie podklasy dla każdej klasy. Trzecia podklasa jest dostępna tylko po zakupie dodatku Porzuceni.

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Destiny 2 - gdzie farmić