Fallout 76 - aktualizacja z postaciami niezależnymi i dialogami dopiero w 2020 roku

Wastelanders wymaga jeszcze pracy.

Aktualizacja Wastelanders ma wprowadzić do Fallouta 76 postacie niezależne i tradycyjny system dialogów. Została jednak opóźniona do 2020 roku.

Bethesda podkreśla, że to największy darmowy update i deweloperzy potrzebują więcej czasu, by upewnić się, że wszystko działa jak należy. Premiera planowana jest obecnie na pierwszy kwartał.

„Wastelanders zmienia się w jeden z największych dodatków w naszej historii i zmienia cały świat gry przez wprowadzenie NPC” - zaznaczyli twórcy, dodając, że wkrótce przekażą więcej informacji na temat rozszerzenia.

Bethesda zaznaczyła też, że niedługo Fallout 76 doczeka się prywatnych serwerów. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcą zwiedzać postapokaliptyczny świat wyłącznie ze znajomymi.

FO76_WL_Leader
Nowy screen z Wastelanders sugeruje, że doczekamy się wyreżyserowanych misji z postaciami niezależnymi

Poza tym, wciąż trwają prace nad serwerami testowymi, nowymi wydarzeniami publicznymi, systemem Legendarnych Graczy i innymi elementami, które mają poprawić ogólną jakość rozgrywki i wprowadzić nową zawartość do gry.

Źródło: Bethesda