Fortnite - motorówki, łodzie: gdzie znaleźć i jak używać, mapa i lokalizacja

Pływające pojazdy.

Poniżej znajdziesz wszystkie informacje o motorówkach (łodziach) w Fortnite. Dowiesz się tutaj, jak działają i gdzie znaleźć je na mapie.

Motorówki wprowadzono do gry wraz ze startem drugiego rozdziału Fortnite. Są teraz szczególnie przydatne, bo nowa mapa wypełniona jest wodą. Łódek możesz używać jako środków transportu, pojazdów do ucieczki z trudnej sytuacji, a także broni.

Na tej stronie:

Jak działają motorówki i łodzie w Fortnite

Jest wiele sposobów na wykorzystanie motorówki w Fortnite. Najbardziej oczywistym jest oczywiście pływanie po wyspie.

Nowa mapa w Fortnite ma wiele rzek, wysepek i małych zbiorników wodnych, a nawet bagna - wszędzie możesz udać się łódką.

Fornite_Boatz_2

Wskocz do motorówki, by z łatwością dotrzeć do różnych lokacji i poszukać rzadkich przedmiotów. Kiedy zobaczysz burzę na horyzoncie, możesz też użyć łódki do szybkiej ucieczki.

Nie jesteś jednak ograniczony tylko do poruszania się w wodzie. Motorówką możesz „wjechać” na ląd, ale przygotuj się na przynajmniej częściowe uszkodzenie pojazdu.

Łódka na lądzie będzie się poruszać bardzo wolno, ale możesz to wypróbować, jeśli chcesz wywołać chaos na wyspie.

Fornite_Boatz_3

Duże łodzie doskonale nadają się również do atakowania wrogów. Każdy taki pojazd jest wyposażony w wyrzutnię pocisków, które zadają duże obrażenia. Znajdź bezpieczne miejsce z dala od brzegu i czekaj na przebiegających graczy, by eliminować ich jednego po drugim.

Fornite_Boatz_1

Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby stoczyć bitwę z innym właścicielem łódki.

Jeżeli grasz z drużyną - szczególnie ze znajomymi, z komunikacją głosową - masz naturalną przewagę. Skład może dosiąść się do twojej motorówki i razem możecie pływać wokół wyspy, szukając graczy do wyeliminowania.

Fortnite i motorówki - mapa

Motorówki pojawiają się w Fortnite w okolicach wody. Nie zawsze są w tych samych miejscach, ale udało nam się przygotować mapę, na której zaznaczyliśmy lokacje, w których często można je znaleźć.

fortnite_chapter_2_boats
Lokalizacja łodzi w Fortnite

Poniżej szczegółowo opisujemy powyższe lokacje, abyś mógł łatwo znaleźć pojazdy. Motorówki najczęściej występują w tych miejscach:

Dwie motorówki w Paskudnej Przystani, zawieszone na hakach.

Fornite_Boat_9

Jedna motorówka na plaży naprzeciwko wyspy na północ od Przyjemnego Parku.

Fornite_Boat_13

Jedna motorówka jest na plaży w Skalistych Skarpach.

fortnite_boats_2

Jeżeli pójdziesz wzdłuż wybrzeża od Skalistych Skarp w kierunku Kurzących Kominów, natrafisz na mały pomost i łódź.

fortnite_boats_1_1

Kolejna motorówka przy brzegu jeziora na północ od Gasnących Gajów.

Fornite_Boat_6

Nieopodal drewnianej chatki przy wybrzeżu jeziora na wschód od Gasnących Gajów.

Fornite_Boat_5

Jedna z łódek jest ukryta pomiędzy dwiema skałami na wschód od Zalewu Zastoju.

Fornite_Boat_4

Pod mostem na północ od Piszczącej Puszczy.

Fornite_Boat_3

Jedna z motorówek jest zacumowana przy molo na wyspie na środku mapy.

Fornite_Boat_2

Na północ od poprzedniej lokacji również znajdziesz łódź - ponownie w okolicach wyspy w centrum mapy.

Fornite_Boat_1

Poszukaj też przy brzegu jeziorka na północ od Sklepowej Sadyby.

fortnite_more_boats_1

Następnie: Fortnite - medale: karta, rodzaje, PD, kiedy reset

Spis treści: Fortnite Battle Royale - poradnik dla początkujących

News Editor