Mapa z Need for Speed Heat. Rzut oka na cały świat gry

A także szczegółowe informacje.

Blog NFS Polska opublikował dwa zdjęcia mapy z Need for Speed oraz informacje o świecie gry. Nie wiadomo, skąd pochodzą grafiki, ale z niemal stuprocentową pewnością są autentyczne - pokrywają się z wieloma mapami, które fani gry próbowali „sklejać” z materiałów udostępnionych przez twórców.

Wygląda na to, że nowa część serii przygotowywana przez studio Ghost Games zaoferuje sporą liczbę aglomeracji budynków i skrzyżowań, a do tego długie i proste drogi, między innymi autostradę. Akcja rozgrywa się w Palm City, mieście wzorowanym na Miami.

mapa1
mapa2

Według NFS Polska, twórcy poszukiwali lokacji która będzie „żywa, idealna do policyjnych pościgów, a jednocześnie uchwyci atmosferę ulubionych części serii Need for Speed - Most Wanted i Undeground”.

Zanim deweloperzy stworzyli otwarty świat, zaprojektowali najpierw pojedyncze trasy wyścigowe, które następnie dostosowano do krajobrazu. Następnie na mapę trafiły punkty orientacyjne, a potem trudniejsze, techniczne tory. W grze brakuje podobno ślepych uliczek.

Świat gęsto wypełniono też elementami, które ułatwiają walkę z policją, czyli między innymi rampami i billboardami. Twórcy nie zapomnieli też o znajdźkach, których jest tak wiele, że liczniki pokazujące postęp w poszukiwaniach ukrytych przedmiotów podzielono na dzielnice. Znajdźki nie są tylko elementami kolekcjonerskimi, a gwarantują zdobycie nagród - przykładowo samochodów lub nowych opcji tuningu.

Zgodnie z wpisem na blogu, na obrzeżach miasta znajduje się tor wyścigowy, na południowym zachodzie duża strefa przemysłowa, w centrum miejsce ładowania kontenerów, na północnym zachodzie kamieniołomy, a w południowej części budynki magazynowe i miejsce startu rakiet.

Premiera Need for Speed Heat 8 listopada. W grze w dzień startujemy w zawodach i zarabiamy pieniądze, a po zmroku bierzemy udział w nielegalnych wyścigach ulicznych i uciekamy policji, zdobywając reputację.

Źródło: NFS Polska

Następnie: Call of Duty: Modern Warfare bez systemu lootboksów

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami