Ghost Recon Breakpoint - rzemiosło, tworzenie przedmiotów

Jak działa crafting, zasoby.

W Ghost Recon Breakpoint często zbieramy różne zasoby i surowce. Po prostu biegnąc przez łąkę, zyskujemy nagle różne rośliny czy minerały, które automatycznie wpadają do ekwipunku postaci.

Inne zasoby znajdziemy w budynkach, leżące na stołach i półkach. Albo też we wszechobecnych skrzyniach. Tak naprawdę nie trzeba ich szukać, bo postać zawsze zbiera je sama.

Materiały te wykorzystać możemy w biwaku w zakładce Rzemiosło.

rzemioslo1

Tworzyć możemy różne akcesoria i gadżety, granaty, pociski rakiet czy miny. Tworzymy także racje żywnościowe, klikając w drugą zakładkę (1).

Racje pozwalają nam zyskać różne tymczasowe bonusy - na przykład lepszą celność czy wytrzymałość na 10 minut. Wystarczy wybrać interesujący nas przedmiot do stworzenia i w polu wyboru materiału (2), wybrać odpowiedni przedmiot z plecaka.

rzemioslo2

Potem klikamy tylko Wytwórz, by zyskać dany przedmiot. W każdym przypadku możemy przechowywać tylko określoną z góry liczbę przedmiotu każdego rodzaju.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - garaż, pojazdy: jak spawnować przy biwaku

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - schematy broni