Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint - Bez śladu

Ratujemy Maderę.

Po misji Zaginiona geniusz pora na kolejny etap poszukiwań Pauli Madery.

Jak zwykle polecamy dostać się w pobliże miejsca docelowego śmigłowcem. Do osiedla najlepiej podejść od północy lub zachodu. Podejście od zachodu pozwoli mieć dobry ogląd na cały teren.

Pierwszy cel to wypytanie jednego z cywilów. Są jednak rozmieszczeni losowo, więc trudno wskazać, gdzie konkretnie znajdziesz taką osobę. Zacznij po prostu powoli przemierzać teren zabudowany od lewej strony (1).

Użyj oczywiście drona, by oznaczyć wszystkich strażników. Jeśli wolisz, możesz ich unikać. Wrogów nie ma tu jednak zbyt wielu. Po prostu przeczesuj teren w poszukiwaniu cywila z ikoną „i” nad głową, a kiedy go znajdziesz, porozmawiaj, by zaktualizować cel misji.

Po zdobyciu informacji możesz udać się do drugiego miejsca docelowego piechotą, ale my polecamy zabrać śmigłowiec z lądowiska (2).


Centrum badawcze Omega

Przed Centrum badawczym najlepiej wylądować od strony zachodniej, zaraz za drewnianym mostkiem (3). Podejdź potem nieco dalej, połóż się obok drogi (na wszelki wypadek aktywuj też kamuflaż) i użyj drona, by na spokojnie zbadać całą placówkę i oznaczyć wrogów.

Następnie kieruj się w lewo, a dotrzesz do bramy. Wejdź na teren obiektu i zacznij po prostu eliminować wrogów. Pierwszy budynek z tej strony (4) stanowi świetną kryjówkę.

Możesz po prostu cały czas się w nim ukrywać, spoglądając na wejście, eliminując po kolei wszystkich przeciwników, którzy pojawią się w drzwiach (5). Udało nam się pozbyć w ten sposób większości oponentów z całego centrum badawczego - i wam też polecamy takie rozwiązanie.

Potem pozostaje tylko pokonać niedobitki. Możesz teraz iść do głównego budynku, by porozmawiać z Maderą. Zanim to zrobisz, przeszukaj cały teren i otwórz skrzynie - potem nie będzie na to szansy.


Wilki i drony

Po konwersacji i scence musisz podłożyć ładunku wybuchowe w trzech miejscach - podczas rozmowy zgódź się z Maderą, że należy placówkę zniszczyć. Miejsca są oznaczone na mapie żółtymi kropkami. Jeden ładunek podłożysz w gabinecie (6), a dwa pozostałe na parterze w dwóch skrzydłach budynku.

Gdy wykonasz zadanie, wróć do Madery. Zacznie się dłuższa scenka z atakiem Wilków, a przede wszystkim ich niebezpiecznych dronów. Gdy tylko odzyskasz kontrolę, idź do przodu, zejdź po schodach i na dole od razu skręć w prawo, do wyjścia (7).

Wilki prawdopodobnie cię dogonią, ale nie przejmuj się - musisz tylko celować prosto w głowy wrogów. Są oni szybcy i celni, więc trudniej ich uniknąć. Idź dalej w stronę ikony celu, a po lewej zobaczysz lądowisko ze śmigłowcem. Załaduj Maderę na pokład, wsiadaj i leć do celu, na wyspę.

Po wylądowaniu w wiosce zanieś ranną do oznaczonego domku. Potem porozmawiaj z nią w drugim budynku. By zakończyć misję, wracaj do głównej bazy, żeby porozmawiać ze Skellem. Odblokujesz dwie nowe misje główne.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Chłodna atmosfera

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz. 2 (Centrum zatrzymań)

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Komentarze