Destiny 2 - modyfikacje broni i pancerza

Jak działają w Twierdzy Cieni.

Premiera dodatku Twierdza Cieni wprowadziła wiele zmian w Destiny 2 - także takich, które obowiązują w całej grze, a nie tylko w rozszerzeniu. System ekwipunku zmienił się więc też w podstawowej, dostępnej obecnie za darmo wersji gry.

Twórcy wprowadzili do gry zupełnie nowe modyfikacje sprzętu, dzięki którym ulepszamy wyposażenie. Wszystkie, które zdobyto przed październikiem 2019 roku, stają się bezużyteczne. Trzeba je rozmontować i zyskać w zamian Migot (Glimmer).

Nowe mody zdobywamy na stałe. Oznacza to, że są one wielokrotnego użytku. Nie zużywają się, gdy zaaplikujemy je do jakiegoś przedmiotu. To najważniejsza różnica w porównaniu do starego systemu.

mods

Dodawanie modyfikacji przebiega podobnie, jak dawniej. W menu ekwipunku wybieramy broń czy element zbroi, a następnie klikamy Szczegóły. Zobaczymy pusty slot na modyfikację (1).

Nowe modyfikacje zdobędziemy jako nagrody za różne aktywności, choćby w Tyglu. Niektóre modyfikacje można kupić w Wieży u Rusznikarza.

Aplikowanie modów broni to kwestia kliknięcia. Modyfikacje pancerza działają już jednak inaczej. Każda modyfikacja wymaga zużycia punktów energii przedmiotu. Jeśli hełm ma 5 punktów energii, to włożymy do niego tylko jedną wartą 5 punktów modyfikację.

By zwiększyć limit energii pancerzy, należy ulepszać pancerz.

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja