Destiny 2 - jak ulepszać pancerz, pojemność energii

Miejsce na dodatkowe modyfikacje.

W Destiny 2 usprawniamy ekwipunek poprzez modyfikacje broni i pancerza. Dodatek Twierdza Cieni wprowadził jednak nowy system wyposażenia, który wpływa na to, jak instalujemy mody do elementów zbroi naszego Strażnika.

Każdy element pancerza zdobywany w dodatku Twierdza Cieni (a także niektóre starsze części wyposażenia) można ulepszać. Powodujemy tym samym, że zwiększa się pojemność energii zużywanej do instalowania modów.

Początkowo każda część zbroi ma 5 punktów energii, a więc pozwala zainstalować jedną modyfikację.

ulepsz

W menu ekwipunku wybierz Szczegóły dowolnego elementu pancerza. Później możesz kliknąć na widoczny na ekranie pasek z limitem energii i ulepszyć pancerz, by instalować w nim kolejne mody.

Nie warto ulepszać pancerza przed ukończeniem wątków fabularnych. Po premierze Twierdzy Cieni ulepszanie pancerza jest warte zachodu tak naprawdę dopiero po osiągnięciu poziomu 900 punktów Mocy.

Następnie: Destiny 2 - jak odblokować wszystkie podklasy

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Destiny 2 - jak zmienić broń i podklasę