Ghost Recon Breakpoint - wstrzymywanie oddechu

Jak skutecznie strzelać ze snajperki.

Karabin snajperski czy też karabin DMR to absolutna podstawa w Ghost Recon Breakpoint. Dzięki broni długodystansowej poradzimy sobie bez problemu z każdą misją w grze. Jak jednak strzelać lepiej?

Należy opanować wstrzymywanie oddechu. Technika ta sprawia, że przez moment celownik pozostaje nieruchomy, więc łatwiej trafić cel.

By wstrzymać oddech, przytrzymaj podczas celowania spację na PC. Na kontrolerze musisz lekko puścić (nie całkiem!) L2/LT, czyli przycisk odpowiadający za celowanie.

oddech

Gdy wstrzymasz oddech, efekt będzie widoczny po chwili. Obraz w lunecie stanie się nawet nieco wyraźniejszy. Pamiętaj, by celować zawsze w głowy wrogów - najlepiej w sam czubek, albo nawet lekko nad głową, gdy przeciwnik jest bardzo daleko.

Oczywiście jeśli chcesz eliminować wrogów z daleka po cichu (a o to raczej chodzi), nie zapomnij upewnić się, że twój karabin ma założony tłumik.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - jaką broń wybrać, co wyposażyć

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - zmniejszenie zmęczenia, woda