Ghost Recon Breakpoint - Wróg mojego wroga

Przechwytujemy Skella.

Po zakończeniu misji Powrót do korzeni radzimy wrócić do głównej bazy na wyspie, by kupić trochę zużytych zasobów - granatów czy rakiet. Później opuść jaskinię i pożycz śmigłowiec. Leć do celu nowego zadania.

Podlecisz do kompleksu budynków od południowego zachodu. Najlepiej zatrzymać się od tej właśnie strony, kilkadziesiąt metrów od pierwszej struktury. Konkretne miejsce parkowania śmigłowca wskazujemy niżej (1).

wrog1

Wysiądź z pojazdu i aktywuj drona. Poszukaj strażników, a przede wszystkim wrogiego drona, który patroluje okolicę w powietrzu. Gdy oznaczysz przeciwników, poleć w stronę lądowiska śmigłowców. Zauważysz tutaj tunel (2) - wleć tam i spójrz kamerą drona w stronę wejścia, by cel misji się zaktualizował.

wrog2

Teraz musisz tylko dotrzeć do podziemnego wejścia na piechotę. Oczywiście polecamy cały czas się skradać.

Podziemne laboratorium i Wilki

Od miejsca, w którym wylądowaliśmy, łatwo dotrzeć do laboratorium. Po tej stronie nie powinno być wielu strażników, więc uważaj tylko na drona. Nie musisz nawet nikogo likwidować. Idź przed siebie w stronę budynku, potem w lewo i w stronę tunelu. Podejdź do panelu przy drzwiach i otwórz je.

Wrogowie czekają dopiero za drugimi drzwiami. Przygotuj się. Najlepiej wyposażyć broń z tłumikiem, by zmniejszyć szansę na szybki alarm największego poziomu. Pozbądź się dwóch strażników i uważaj na dwa inne wejścia do tego pokoju, bo pojawią się w nich kolejni wrogowie. Zlikwiduj ich, jak tylko się pokażą (3).

wrog3

Przejdź do większego pomieszczenia, tam powinien czekać jeden wróg. Nie przejmuj się, jeśli zostaniesz zauważony. Idź przejściem na końcu laboratorium i idź korytarzem. Droga jest liniowa. Kiedy przejdziesz przez ciemne pomieszczenie z dronem naziemnym przed schodami, poczekaj moment. Aktywuj własnego drona i poleć nim do sali na dole schodów.

Czekają tam na ciebie Wilki (4). Nie podlatuj do nich za blisko, wystarczy że uważnie rozejrzysz się dronem. Oznacz każdego i przygotuj się do walki.

wrog4

Pierwszy wróg jest naprzeciwko schodów, więc schodź na dół już z wycelowaną bronią. Celuj w głowy, by nie dać wrogom nawet szansy na reakcję. Jeśli masz tłumik, to inne Wilki nie powinny nawet ruszyć się z miejsca, dopóki cię nie dostrzegą. Wykorzystaj to i wyeliminuj każdego strzałem w głowę.

Po walce idź do wyjścia i dalej korytarzem. Otwórz drzwi, by zaczęła się scenka. Po niej znajdziecie się w osobnym pomieszczeniu ze schodami prowadzącymi na powierzchnię. Wyjdź i zlikwiduj żołnierza pilnującego śmigłowca. Wsiadaj do pojazdu, a Skell wsiądzie z tobą. Leć do bazy Erewhon. Wyląduj na lądowisko i porozmawiaj z uratowanym Skellem.

W jaskini porozmawiaj z Foxem, potem znowu ze Skellem, który zadomowił się już we własnym kącie. Otrzymasz aż trzy misje główne. Porozmawiaj ze Skellem raz jeszcze, by rozpocząć wszystkie naraz - nie będziesz musiał za każdym razem wracać później do bazy.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Pod kontrolą Herzog

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Powrót do korzeni

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami